ویژگی فضای خصوصی مورد انتظار در معرض دید قرار می گیرد

اواخر سال گذشته، اندروید ۱۵ فضای خصوصی بود کشف شده در حالی که در حال جستجوی کدهایی بود که گوگل هنوز روی آن کار می کرد. با انتشار کدهای بیشتر توسط گوگل در آخرین نسخه اندروید ۱۴ QPR3 بتای ۲٫۱، ما اکنون یک خلاصه کامل از نحوه ظاهر و عملکرد این ویژگی داریم.

با تشکر از میشال رحمان چه کسی آن را راه اندازی کرده است، ما فکر نمی کنیم چیزی در مورد این ویژگی ندانیم. برخلاف پوشه قفل شده سامسونگ، فرآیند راه‌اندازی برای فضای خصوصی کمی حجیم‌تر به نظر می‌رسد، به کاربر توصیه می‌کند یک حساب Google جداگانه برای فضای خصوصی ایجاد کند، که به اطمینان از اینکه داده‌ها و تاریخچه به فضای خصوصی متصل می‌مانند و نه روز شما، کمک می‌کند. حساب امروزی با این حال، کاربران این انتخاب را دارند که از هر حساب Google که می خواهند استفاده کنند.

ویژگی فضای خصوصی مورد انتظار در معرض دید قرار می گیرد

پس از ایجاد، کاربران می توانند کشوی برنامه را باز کنند، به پایین اسکرول کنند و نوار کوچکی با متن “Private” و نماد قفل ببینند. اگر روی این ضربه بزنید، پین یا رمز عبوری که در حین راه اندازی استفاده کرده اید از شما خواسته می شود. وقتی قفل باز می شود، نوار گسترش می یابد تا برنامه های داخل آن نمایان شود. برای کسانی که به دنبال مخفی کردن کامل فضای خصوصی هستند، می‌توانند شواهد مربوط به آن را به طور کامل از طریق تنظیمات حذف کنند، اما دسترسی به آن کمی سخت‌تر می‌شود. با این حال، بیشتر پنهان خواهد بود و از کشوی برنامه قابل کشف نیست.

مانند Secure Folder، Private Space دارای چند برنامه از پیش نصب شده است، مانند Camera، Chrome، Contacts، Drive، Files، Photos و فروشگاه Google Play خودش. از اینجا می توانید برنامه ها را نصب یا حذف کنید. به لطف نماد قفل در نوار اعلان، کاربران متوجه خواهند شد که در فضای خصوصی هستند.

به گفته رحمان، به نظر می رسد این ویژگی انجام شده و آماده عرضه است. این بدان معناست که باید انتظار داشته باشیم که در نسخه بتای بعدی اندروید ۱۵ به صورت گسترده‌تر در دسترس قرار گیرد، و شاید حتی یک نمایش از آن در Google I/O ماه آینده ارائه شود. خواهیم دید. برای مشاهده خلاصه ویدیویی کامل از فضای خصوصی در عمل، پیوند زیر را دنبال کنید.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/09/android-15s-private-space-gets-detailed-in-full/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *