تاریخ ورود Vision Pro به تاخیر می افتد و بسیاری را ناامید می کند

پیش سفارش های اپل ویژن پرو قرار است در ۲ فوریه ارسال شوند. با این حال چندین گزارش آنلاین ظاهر شده است که ادعا می کند تاخیر قابل توجهی وجود دارد.

مردم هجوم آورده اند Reddit و ایکس (پلتفرمی که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد) با اسکرین شات هایی از سفارشات آنها اکنون از ۲۹ فوریه تا ۷ مارس بازه زمانی ورود دارند. آن هفته معمولاً در بین خریدارانی مشاهده می شود که این تاخیر را تجربه می کنند، اما در سراسر صفحه با سایرین که تاریخ های متفاوتی را ادعا می کنند یکسان نیست. یکی از کاربران X می‌گوید که واحد آن‌ها به ۱۵ فوریه بازگردانده شده است، در حالی که کاربر دیگری در Reddit می‌گوید «سیستم تلفن» اپل به آنها گفته است که هدست تا ۱۴ مارس عرضه نمی‌شود.

بیشتر ببین

همچنین گزارش شده است که اپل در حال تماس با مردم در مورد بازگرداندن تاریخ ارسال است. یک نظر در Subreddit Vision Pro بیان می‌کند که آنها پیامی از شرکت دریافت کرده‌اند که آنها را از تاخیر ارسال مطلع کرده است.

به نظر می رسد که این شکست در درجه اول برای دو پیکربندی هدست اتفاق می افتد: مدل های حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و ۱ ترابایتی. هیچ خبری یا اسکرین شات وجود ندارد که نشان دهد ویژن پرو ۵۱۲ گیگابایتی شاهد تاخیرهای مشابه باشد. اگر چه ما تعجب نمی کنیم اگر آن نیز عقب رانده شود. به سختی می توان با اطمینان گفت که هرج و مرج زیادی پیرامون این وضعیت وجود دارد. مردم به‌طور قابل‌توجهی ناامید هستند، به‌علاوه اپل هنوز در مورد تاریخ‌های ارسال جدید اظهارنظر عمومی نکرده است.

اگر منصف باشیم، تاریخ ها زمان های تحویل تخمینی هستند. کاملاً ممکن است هدست‌ها به موقع وارد شوند یا تأخیر زیاد نباشد. در بدترین سناریو، کاربران اولیه ممکن است باید منتظر بمانند تا گرد و غبار بنشیند تا دست خود را روی هدست بگیرند. یا آنها می توانند به eBay بروند و با بسیاری از اسکالپرهای Vision Pro مقابله کنید.

اولویت بندی فروشگاه ها

دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی باعث این تاخیر شده است. یک نظریه رایج که در محافل آنلاین مطرح می شود، تصمیم اخیر اپل است موجودی بیشتر در فروشگاه را ذخیره کنید در آمادگی برای روز بزرگ این استدلال می‌کند که غول فناوری ترجیح می‌دهد خریدهای درون فروشگاهی را در اولویت قرار دهد که در نتیجه تعداد محدودی هدست برای پیش‌سفارش به دست می‌آید. نظر دهندگان گفته اند که سفارشات وانت ویژن پرو در فروشگاه آنها کاملاً خوب است. آنها می توانند به یک فروشگاه اپل رفته و بدون مشکل دستگاه خود را بگیرند.

این می تواند یک دلیل باشد، اما باز هم، به دلیل تمام اطلاعات متناقض، هیچ چیز را نمی توان با اطمینان کامل گفت.

بنابراین، ما با اپل تماس گرفتیم و از آنها پرسیدیم که آیا می توانند جزئیاتی در مورد تاخیر Vision Pro ارائه دهند. آیا مردم سفارشات خود را به موقع دریافت خواهند کرد یا باید بیش از یک ماه منتظر بمانند؟ در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.

برای کسانی که قصد دارند یک Vision Pro را در روز اول با پیش‌سفارش دریافت کنند، موفق باشید. مارک گورمن، کارشناس داخلی این صنعت به گفته منابع او، برخی از فروشگاه‌ها «پیش‌بینی می‌کنند که برای سفارش‌های غیرپیش‌سفارشی، به‌تدریج در دسترس باشد».

اگر نتوانید از آخرین فناوری اپل استفاده کنید، تعداد زیادی هدست عالی وجود دارد. لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین هدست های VR برای سال ۲۰۲۴ اگر توصیه می خواهید

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/vision-pro-arrival-dates-are-getting-delayed-leaving-many-frustrated

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *