تام تام و مایکروسافت دستیار صوتی هوش مصنوعی داخل خودرو را توسعه دادند

نقشه های دیجیتال و موقعیت مکانی فن آوری متخصص TomTom با مایکروسافت برای توسعه یک شریک شده است هوش مصنوعی دستیار صوتی برای وسایل نقلیه

به گفته این شرکت مستقر در هلند، دستیار خودرو تعامل صوتی با جستجوی مکان، سیستم های اطلاعات سرگرمی و فرمان خودرو را امکان پذیر می کند. این بدان معناست که رانندگان می توانند با وسیله نقلیه “مکالمه” کنند، سؤالاتی در مورد مسیرهای ناوبری یا توقف های مسیر بپرسند، و برای مثال از کنترل صوتی برای تنظیم دما استفاده کنند، یا پنجره ها را باز کنند و ایستگاه های رادیویی را تغییر دهند.

دستیار هوش مصنوعی از چندین محصول مایکروسافت از جمله سرویس Azure OpenAI، خدمات Azure Kubernetes، Azure Cosmos DB و Azure Cognitive Services استفاده می کند. این در حال حاضر در کابین دیجیتال TomTom’s، پلت فرم اطلاعات سرگرمی درون خودروی خود این شرکت، تعبیه شده است، اما می تواند در سایر سیستم های اطلاعات سرگرمی خودرو نیز ادغام شود.

TomTom – که با Google Maps رقابت می کند و یک اروپایی ارائه می دهد جایگزینی برای خدمات نقشه دیجیتال سیلیکون ولی – از سال ۲۰۱۶ با مایکروسافت کار می کند، زمانی که شروع به ارائه خدمات مکان یابی Azure Maps کرد.

تام تام و مایکروسافت دستیار صوتی هوش مصنوعی داخل خودرو را توسعه دادند

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

Mike Schoofs، CRO در TomTom می‌گوید: «به همراه مایکروسافت، چشم‌انداز مشترک ما این است که با هوش مصنوعی مولد نوآوری را پیش ببریم و راه‌حل‌های بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

در همین حال، در ماه جولای، TomTom اولین شرکت در نوع خود بود که یک پلاگین برای ChatGPT منتشر کرد. این به توسعه دهندگان امکان می دهد ویژگی های ناوبری مبتنی بر هوش مصنوعی را به برنامه های خود اضافه کنند، در حالی که رانندگان می توانند برای جستجوی مکان، مسیریابی و اطلاعات ترافیک با LLM صحبت کنند.


منبع: https://thenextweb.com/news/tomtom-microsoft-develop-vehicle-ai-voice-assistant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *