تا ۷۰ دلار تخفیف اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را با بهترین خرید دریافت کنید

بهترین خرید است میزبانی فروش اپل واچ این هفته، قیمت‌های پایین همیشه برای اپل واچ سری ۹ و قیمت عالی برای اپل واچ اولترا ۲ ارائه می‌شود. این تخفیف‌ها برای همه در دسترس هستند و نیازی به عضویت My Best Buy Plus یا Total ندارند.

تا ۷۰ دلار تخفیف اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را با بهترین خرید دریافت کنیدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

شروع قیمت ها از ۳۲۹٫۰۰ دلار برای ۴۱ میلی‌متری GPS Apple Watch Series 9، از ۳۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافت و به افزایش یافت ۳۵۹٫۰۰ دلار برای جی پی اس ۴۵ میلی متری اپل واچ سری ۹، از ۴۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. Best Buy همه مدل‌های آلومینیومی GPS Apple Watch Series 9 را به فروش می‌رساند، بنابراین می‌توانید رنگ‌های Starlight، صورتی، Midnight، نقره‌ای و PRODUCT (قرمز) را با این قیمت‌های کم سابقه در فروش دریافت کنید.

Best Buy همچنین Apple Watch Ultra 2 را به فروش می‌رساند که در دسترس است ۷۴۹٫۰۰ دلار، از ۷۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یکی از بهترین قیمت ها است، و همچنین در هر پیکربندی در Best Buy موجود است. این بدان معناست که می‌توانید پیکربندی‌های Ocean Band، Alpine Loop و Trail Loop (همه در اندازه‌های مختلف) را با این قیمت با تخفیف کامل دریافت کنید.

از هفته گذشته، الف ممنوعیت فروش دوباره اعمال شد در ایالات متحده در هر مدل اپل واچ فروخته شده توسط اپل که دارای حسگر اکسیژن خون است. در حالی که مدل‌های اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ که مستقیماً از اپل خریداری می‌شوند در حال حاضر دارای حسگر اکسیژن خون غیرفعال هستند، خرده‌فروشانی مانند Best Buy می‌توانند از طریق سهام موجود خود که شامل این ویژگی است به فروش خود ادامه دهند.

اگر به دنبال تخفیف های بیشتر هستید، حتما به ما سر بزنید تخفیف های اپل جمع بندی که در آن بهترین معاملات هفته گذشته مربوط به اپل را مرور می کنیم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/24/up-to-70-off-apple-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *