به روز رسانی ویندوز ۱۱ مجموعه ای از اصلاحات را برای اشکالات منوی استارت، باگ چت ویدیویی و موارد دیگر اعمال می کند.

به روز رسانی ویندوز ۱۱ مجموعه ای از اصلاحات را برای اشکالات منوی استارت، باگ چت ویدیویی و موارد دیگر اعمال می کند.

ویندوز ۱۱ به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که با تعداد زیادی رفع اشکال همراه است نسخه های ۲۳H2 و ۲۲H2، از جمله حل مشکلی که بر چت های ویدیویی تأثیر می گذارد، و مشکل در منوی استارت.

پچ KB5034204 به‌تازگی در دسترس قرار گرفت، اما لازم به ذکر است که این یک به‌روزرسانی پیش‌نمایش است، بنابراین هنوز به‌طور مؤثر در نسخه بتا است.

همانطور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌ها در اینجا، رفع اشکال مربوط به تماس‌های ویدیویی است – حالا این یکی از بین رفته است، این تماس‌ها باید قابل اعتمادتر باشند. (بنابراین اگر به هر طریقی با پایداری چت ویدیویی مشکل داشتید، امیدواریم بعد از این به‌روزرسانی دیگر اینطور نباشد).

اگر یک جفت صدای بلوتوث کم مصرف (BLE) دارید هدفون، ممکن است هنگام پخش موسیقی با افت صدا مواجه شده باشید – این مشکل نیز با KB5034204 حل شده است. همچنین، مشکل تماس‌های تلفنی بلوتوث – جایی که صدا از طریق رایانه شخصی شما عبور نمی‌کند، زمانی که به تماس در رایانه پاسخ می‌دهید – به طور مشابه برطرف شده است.

یکی دیگر از اشکالاتی که مایکروسافت برطرف کرده است، کار نکردن عملکرد جستجو در منوی Start است.

مایکروسافت همچنین مشکلی را حل کرده است که در آن عیب‌یاب‌ها با مشکل مواجه می‌شوند – چندان مفید نیست، زیرا شما فقط زمانی یک عیب‌یاب را اجرا می‌کنید که در حال تلاش برای حل مشکلی هستید. ویندوز ۱۱ سیستم. به ما گفته شده است که این اشکال هنگام استفاده از برنامه Get Help رخ می دهد.

تعداد زیادی اصلاحات دیگر نیز وجود دارد، از جمله یکی برای گالری در جستجوگر فایل این بدان معنی است که شما نمی توانید یک راهنمای ابزار را ببندید (یک نقص کوچک، اما آزار دهنده). برای لیست کامل اصلاحات اجرا شده، بررسی کنید سند پشتیبانی مایکروسافت.


تجزیه و تحلیل: از شانس استفاده کنید – یا نه؟

آیا باید به‌روزرسانی پیش‌نمایش را دانلود کنید؟ این موضوعی است که قبلاً درباره آن بحث کرده‌ایم، و پاسخ کوتاه احتمالاً اینطور نیست – مگر اینکه واقعاً به یکی از راه‌حل‌های ارائه‌شده نیاز داشته باشید.

همانطور که ذکر شد، به‌دلیل ماهیت خود، یک به‌روزرسانی پیش‌نمایش هنوز تمام نشده است – به همین دلیل است که این به‌روزرسانی‌ها به‌عنوان اختیاری علامت‌گذاری شده‌اند و به‌طور خودکار به رایانه شما ارسال نمی‌شوند (شما باید به‌صورت دستی آن‌ها را از Windows Update دانلود کنید). به طور خلاصه، احتمال بروز اشتباه در به‌روزرسانی پیش‌نمایش بیشتر است.

با این حال، اگر شما یکی از کاربران ویندوز ۱۱ هستید که با مشکل تشدیدکننده‌تری مانند تماس‌های ویدیویی یا پخش موسیقی پخش خراب می شود، پس ممکن است تصمیم بگیرید که نصب به روز رسانی به احتمال زیاد ارزش ریسک را دارد (که در نهایت باید یک خطر محدود باشد – این به روز رسانی ها تقریباً در این مرحله انجام شده اند).

این نکته دیگری است که باید در نظر داشته باشید – چون آنها تقریباً تمام شده اند، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا به روز رسانی انباشته کاملاً تمام شده ماه آینده برسد. در این صورت، این پیش نمایش به آپدیت فوریه ویندوز ۱۱ تبدیل می شود که در ۱۳ فوریه منتشر شده است، بنابراین اکنون تنها چند هفته دیگر باقی مانده است.

به طور کلی، احتمالاً ارزش آن را دارد که دست نگه دارید، مگر اینکه در حال حاضر چیزی وجود داشته باشد که واقعاً شما را آزار دهد (ببخشید جناس) در ویندوز ۱۱، و این یکی از آن اصلاحات لیست شده است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/windows-11-update-applies-a-bunch-of-fixes-for-a-start-menu-glitch-video-chat-bug-and-more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *