تبلت پیکسل رسمی بدون داک با قیمت ۳۹۹ دلار

چند هفته پیش توانستیم تاییدی را به استوری اضافه کنید این نشان می دهد که گوگل به زودی تبلت پیکسل را به عنوان یک دستگاه مستقل، بدون داکی که در ابتدا با آن فروخته بود، عرضه خواهد کرد. امروز گوگل این خبر را رسمی کرد.

تبلت گوگل پیکسل اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار بدون داک فروخته می شود. این یک تخفیف ۱۰۰ دلاری است و تبلت پیکسل را در یک مکان معقول برای یک تبلت میان رده قرار می دهد که همینطور است.

هیچ چیز دیگری در مورد تبلت پیکسل تغییر نمی کند، بنابراین ما روشن هستیم. این همان تبلتی است که گوگل برای اولین بار سال گذشته معرفی کرد، اکنون می توان آن را بدون داک آن خریداری کرد. این چیز خوبی است! داکی که گوگل برای این تبلت ساخته است جای تامل دارد. هنگامی که تبلت به آن متصل نیست، به شدت فاقد ویژگی های مفید است. خرید تبلت پیکسل بدون داک حرکت بزرگی است.

متأسفانه، گوگل هنوز صفحه کلید بلوتوث و قلم تبلت پیکسل را که ما از آنها به عنوان اولین لوازم جانبی تبلت گزارش کرده ایم، تایید نکرده است. اگر این کار را انجام دهند، به شما اطلاع خواهیم داد.

Pixel Tablet sans dock امروز برای پیش‌سفارش بالا می‌رود و در ۱۴ می در کنار Pixel 8a عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ های Hazel یا Porcelain با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

لینک فروشگاه گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/07/pixel-tablet-official-without-a-dock-for-399/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *