تبلت ۲۰۲۳ Amazon Fire HD 10 در فروش یک روزه ارزان تر از همیشه است

تبلت Fire HD 10 آمازون فقط به قیمت فروخته می شود این آخرین نسخه است که در ابتدا در سال ۲۰۲۳ منتشر شد و با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. شما همچنین انتخاب خود را از رنگ های مختلف، از جمله سبز، اسطوخودوس و سیاه دارید. قیمت معمولی این تبلت ۱۴۰ دلار است، بنابراین نشان دهنده تخفیف ۶۰ دلاری است. اتفاقاً قیمت فروش ۸۰ دلار با آنچه در جمعه سیاه یافت شد مطابقت دارد، بنابراین این را کمی تمدید تعطیلات در نظر بگیرید.

این نیست اما این کمترین میزان برای دستگاه نسل یازدهم فعلی است. ما شاهد این بودیم که این تبلت با قیمت ۷۵ دلار به فروش می رسد، اما این برای عرضه در سال ۲۰۲۱ بود.

Fire HD 10 با توجه به قیمت تبلتی توانا است و دستگاهی عالی برای مشاهده استریم محتوا، وبگردی و انجام بازی های ساده موبایل است. آن دارد یک که همیشه خوب است و یک پردازنده هشت هسته ای ۲ گیگاهرتزی. صفحه نمایش لمسی HD دارای رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰، ۳ گیگابایت رم و یک جفت دوربین HD در جلو و عقب است. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی را از طریق اسلات microSD افزایش دهید.

آیا این آیپد پرو است؟ جواب منفی. حتی نزدیک نیست. اما کار را انجام می دهد. من سال ها از Fire HD 10 به عنوان دستگاه پخش محتوای اصلی خود استفاده کردم و خیلی خوب بود. وای فای سریع بود، الکسا مفید بود و جک هدفون واقعی آن را به وجود آورد، بنابراین من مجبور نبودم به دنبال آداپتور بگردم فقط برای داشتن کمی حریم خصوصی در حالی که نتفلیکس را در رختخواب تماشا می کردم. باز هم، این معامله امروز به پایان می رسد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-2023-amazon-fire-hd-10-tablet-is-cheaper-than-ever-in-a-one-day-sale-160446037 ظاهر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-2023-amazon-fire-hd-10-tablet-is-cheaper-than-ever-in-a-one-day-sale-160446037.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *