نکات و ترفندهای اپل واچ که هر صاحبی باید بداند

نکات و ترفندهای اپل واچ که هر صاحبی باید بداند

صحبت از Digital Crown، یکی از راه‌های اصلی تعامل با اپل واچ است. از این رو، شما باید هر کاری که می تواند انجام دهد را بدانید.

اگر شما اپل واچ روی هر نسخه از watchOS 9 اجرا می شود، می توانید تاج را دو بار فشار دهید تا به آخرین برنامه استفاده شده بازگردید. علاوه بر این، فشار دادن دکمه کناری شما را به Dock می‌برد، که برنامه‌ها را بر اساس برنامه‌های اخیر یا مورد علاقه مرتب می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید مرکز کنترل را با نگه داشتن لبه پایین صفحه و کشیدن انگشت به بالا باز کنید. این روی صفحه ساعت و همچنین در سایر برنامه ها کار می کند.

با این حال، اپل این میانبرها و ژست ها را با آخرین به روز رسانی watchOS 10 تغییر داده است. اکنون، دوبار فشار دادن Digital Crown شما را به App Switcher می برد. تمام جلسات برنامه فعال در Apple Watch شما را فهرست می کند و جدیدترین برنامه ها در پایین آن قرار دارد. اکنون برای باز کردن Control Center باید دکمه کناری را فشار دهید.

اگر هنگام مشاهده صفحه ساعت خود، Digital Crown را بچرخانید، وارد خواهید شد پشته هوشمندمجموعه ای از ویجت های مربوطه که بر اساس زمان روز تغییر می کنند.

با استفاده از Digital Crown می‌توانید با عناصر موجود در صفحه‌های ساعت خاصی تعامل داشته باشید. فقط برای انتخاب مورد ضربه بزنید و تاج را در هر جهت بچرخانید.

آخرین اما مهم، فشار دادن و نگه داشتن دکمه کناری سیری را فعال می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1482884/apple-watch-tips-tricks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *