تجربه بدنام Willy Wonka در گلاسکو از طریق The Sims 4 ادامه دارد

اگر شما، مانند بقیه اینترنت، در قطار غرق شده ای که آخر هفته گذشته در یک انبار خالی در گلاسکو برگزار شد، گرفتار شده اید، خبر خوبی داریم. در حالی که ممکن است دیگر نتوانید شخصاً شاهد این رویداد واقعی باشید، همیشه می‌توانید آن را به صورت نایب از طریق سیمز خود دوباره تجربه کنید.

تجربه Willy Wonka در گلاسکو به همین دلیل در فضای مجازی منتشر شده است فضای خالی تزئین شدهآن اسکریپت های تولید شده توسط هوش مصنوعیو شکل سایه تصادفی نامیده می شود ناشناخته که بچه ها را می ترساند

همه چیز خیلی بد پیش رفت، همینطور بود نیمه شنبه لغو شد پس از فراخوان پلیس به این مراسم، اما نه قبل از اینکه کسی بتواند یکی از خاطره انگیزترین تصاویر را از آن بگیرد – غمگین اومپا لومپا توسط سازمان دهنده رویداد House of Illuminati مجبور به انجام آزمایشات شد.


تجربه بدنام Willy Wonka در گلاسکو از طریق The Sims 4 ادامه داردپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

نقش Oompa Loompa را کریستی پترسون بازی کرد که در مصاحبه ای با او تجربه خود را اینگونه توصیف کرد که “تلاش می کرد بر روی جهنم ها باشد” کرکس. برای نجات پترسون از یادآوری تصویر و مصیبت که واقعاً تقصیر او نبود، شاید بتوانید از این تفسیر مجدد از imcxllumbtw در X استفاده کنید.

اوج کار سخت “۳۰ دقیقه کامل” در یک چهارشنبه شب در سیمز ۴، تاییدیه را دریافت کرد. یک بازدید کننده به تجربه واقعی Willy Wonka، که گفت به نظر می رسد “به طور قابل توجهی بهتر از انبار واقعی” است. چقدر طول می کشد تا کسی انبار را در Animal Crossing: New Horizons بازسازی کند و روستاییان خود را تحت شکنجه مشابه قرار دهد؟

دیروز، ناشر The Sims 4 EA اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد حدود ۶۷۰ کارمند را اخراج کرداز جمله کل توسعه دهندگان Battlefield بازی های Ridgeline. اخراج کارکنان در EA، مجموع افراد آسیب دیده را در مدت دو ماه به بیش از ۷۵۰۰ نفر می رساند. این رقم تقریباً به تعداد کل می رسد اخراج در سال ۲۰۲۳که ۱۰۵۰۰ تخمین زده می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/glasgows-infamous-willy-wonka-experience-lives-on-through-the-sims-4?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *