«تجربه جو روگان» پس از ۳ سال وقفه به پادکست های اپل بازگشت

به دنبال الف غیبت سه سالهپادکست بسیار محبوب و بحث برانگیز تجربه جو روگان پس از اینکه اسپاتیفای به عنوان بخشی از تمدید قرارداد چند ساله با روگان، انحصار خود را کنار گذاشت، به پادکست اپل بازگشته است.

«تجربه جو روگان» پس از ۳ سال وقفه به پادکست های اپل بازگشت

(اعتبار تصویر: POWERFULJRE/YOUTUBE)

در یک پست در X (توئیتر سابق)، روگان روز پنجشنبه گفت که “پادکست اکنون به طور رسمی در @apple بازگشته است. ما باید در هفته های آینده با قسمت های کامل به @youtube برگردیم.”

طبق قرارداد جدید، که گفته می‌شود ارزش آن تا ۲۵۰ میلیون دلار است، نمایش روگان در سایر پلتفرم‌های محتوایی از جمله پادکست اپل، آمازون موزیک و یوتیوب در دسترس خواهد بود. این حرکت بخشی از استراتژی تجدید نظر شده Spotify برای چشم پوشی از حقوق پخش انحصاری به نفع توزیع گسترده تر است.

به عنوان بخشی از معامله تمدید شده، اولین بار توسط روزنامه وال استریتSpotify توزیع و فروش تبلیغات برای پادکست را انجام خواهد داد. روگان حداقل هزینه تضمین شده از Spotify و همچنین کاهش درآمد تبلیغاتی را دریافت خواهد کرد.

“بیش از سه سال، تجربه جو روگان به طور مداوم پادکست شماره ۱ در سراسر جهان بوده است.» اسپاتیفای هنگام اعلام قرارداد تمدید شده در هفته گذشته گفت. تجربه جو روگان رتبه ۱ برای دوره طبق گفته ادیسون، این دومین پادکست پرشنود برای زنان ۱۳ سال و بالاتر در ایالات متحده بود.

از زمان انتشار در دسامبر ۲۰۰۹، پادکست روگان شامل بحث‌های صریح و متنوعی درباره موضوعاتی مانند سیاست، سلامت و جامعه بوده است. در سال‌های اخیر از طریق روش روگان در دعوت از مهمانانی که دیدگاه‌های افراطی یا غیرمتعارف دارند، شهرت پیدا کرده است. این نمایش همچنین به دلیل انتشار اطلاعات نادرست و بسترسازی برای شخصیت‌های تفرقه‌انگیز با انتقادات قابل توجهی مواجه شده است.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/09/joe-rogan-experience-apple-podcasts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *