بهترین تلفن‌های زیر ۴۰۰۰۰ روپیه (فوریه ۲۰۲۴): OnePlus 12R، Nothing Phone (2) تا Samsung Galaxy S22 5G

آیا به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید زیر ۴۰۰۰۰ روپیه هستید؟ هر کاری را که انجام می دهید رها کنید و همین الان این را بررسی کنید! هرگز به یاد نمی آوریم که چنین مجموعه ای از گوشی های خوب را در یک زمان با این بودجه دیده باشیم. و حتی یک فصل جشن هم نیست، مگر اینکه روز ولنتاین را یکی از آن در نظر بگیرید. ما در این ماه چند گوشی هوشمند فوق‌العاده زیر ۴۰ هزار داریم، از عرضه‌های اخیر گرفته تا پرچم‌داران فعلی و قبلی، که بیشتر آنها نیازی به معرفی ندارند. آنها را بررسی کنید.

بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۴۰۰۰۰ روپیه در هند

تلفن هیچی (۲)

هیچ چیز عشق من به شما را تغییر نخواهد داد… اگر این آهنگ شما در روز ولنتاین است، تلفن پرچمدار فعلی Nothing ممکن است کمک کند. با عرض پوزش، من قول می دهم که دیگر در این مقاله هیچ مرجع V-day وجود نداشته باشد. Nothing Phone (2) از طراحی علامت تجاری شرکت با پشتی شفاف و LED برخوردار است و چیزهای بیشتری ارائه می دهد. چراغ‌های Glyph در پشت نه تنها جنبه زیبایی دارند، بلکه قابلیت‌ها و سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌کنند. قدرت پردازش در همان بالا با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 + Gen 1 همراه با ۱۲ گیگابایت رم است که عضله کافی به آن می دهد.

بهترین تلفن‌های زیر ۴۰۰۰۰ روپیه (فوریه ۲۰۲۴): OnePlus 12R، Nothing Phone (2) تا Samsung Galaxy S22 5G
اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

شما به طور کلی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی را با حجم کمتر از ۴۰ هزار گیگابایت دریافت می کنید، اما در حال حاضر، انتخابی بین ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز با این بودجه موجود است. Nothing Phone (2) دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Full HD+ 10 بیتی LTPO OLED با حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت، سازگاری HDR10+ و نرخ تجدید متغیر از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز است. بخش عکاسی در اینجا از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار تشکیل شده است. عملکرد دوربین در تمام حالت ها، به خصوص در نور خوب، چشمگیر است.

دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی علاقه مندان به سلفی را به همراه خواهد داشت. باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، تلفن را برای بیش از یک روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد. این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی و همچنین شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. البته شارژری همراه گوشی ارائه نشده است و باید جداگانه خریداری شود. یک شارژر خوب ۴۵ واتی USB-PD/PPS می تواند آن را در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ کند. این گوشی اندروید ۱۳ را با Nothing OS 2.0 اجرا می کند و شرکت قول داده است که ۴ سال به روز رسانی نرم افزاری را ارائه کند.

قیمت تلفن هیچی (۲) در هند: ۳۶۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی; ۳۸۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی

Samsung Galaxy S22 5G
اینم دومین سورپرایز روز. گوشی پرچمدار قبلی سامسونگ در حال حاضر زیر ۴۰ هزار فروخته می شود. یادم نمی‌آید قبلاً آن را دیده باشید. سامسونگ گلکسی S22 5G دارای طراحی جمع و جور همراه با استاندارد IP68 حفاظت از نفوذ است. این گوشی دارای قاب آلومینیومی و پشت شیشه ای با محافظ Corning Gorilla Glass Victus+ در جلو و پشت است. این صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Full HD+ Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، سازگاری HDR10+ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز دارد.

همانطور که از گوشی های سری S این شرکت انتظار داریم، بخش عکاسی در Samsung Galaxy S22 5G بسیار چشمگیر است. شما یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با PDAF و OIS دو پیکسل، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با پشتیبانی از فیلمبرداری Super Steady و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با OIS دارید که زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می دهد. دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی به خوبی سلفی و تماس های ویدیویی را مدیریت می کند. عملکرد دوربین درجه یک است و می تواند ویدیوهایی با وضوح ۸K نیز ضبط کند.

این گوشی هوشمند سامسونگ از تراشه پرچمدار سابق کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می برد و شما در حال حاضر با این بودجه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن هستید. باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را برای یک روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی و همچنین شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. S22 با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ راه اندازی شد و به روز رسانی اندروید ۱۳ با One UI 5.x با به روز رسانی های بیشتری در دسترس است.

قیمت Samsung Galaxy S22 5G در هند: ۳۹۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

گوگل پیکسل ۷a

اگر صحبت از تلفن های جمع و جور شد، اگر به دنبال دوربین برتر و تجربه اندروید خالص هستید، گوگل پیکسل ۷a را نیز با این بودجه دریافت می کنید. مانند سایر گوشی های سری پیکسل ۷، پیکسل ۷a از پردازنده پرچمدار قبلی گوگل Tensor G2 بهره می برد و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی OLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش ۹۰ هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass 3 است. این گوشی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

همانطور که در مورد همه تلفن‌های پیکسل وجود دارد، شما خالص‌ترین نسخه Android 13 (با به‌روزرسانی‌های بیشتر) را با زبان طراحی Material You دریافت می‌کنید. به غیر از به‌روزرسانی‌های سریع سیستم‌عامل، تلفن‌های پیکسل به خاطر قابلیت‌های دوربین‌شان شناخته می‌شوند و Google Pixel 7a به لطف دو دوربین در پشت، به شدت در آن بخش ارائه می‌شود. شما یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با FOV 120 درجه دریافت می کنید که در نور و حالت های مختلف کار فوق العاده ای انجام می دهد. ترفندهای نرم افزاری مانند Magic Eraser و Camouflage افزوده های مفیدی هستند.

قیمت Google Pixel 7a در هند: ۳۸۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

OnePlus 12R
OnePlus 12R تازه راه اندازی شده به تازگی وارد این لیست شده و جایگزین مدل قبلی خود یعنی ۱۱R 5G می شود. گوشی‌های سری R ممکن است همه زنگ‌ها و سوت‌های برادران برتر خود را نداشته باشند، اما دستگاه‌های قدرتمندی هستند که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر، خوبی و سبک زیادی را از محصولات پرچم‌دار این شرکت به عاریت گرفته‌اند. این گوشی از آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می برد و شما با این بودجه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.1 آن هستید.

OnePlus 12R دارای یک صفحه نمایش قدرتمند ۶٫۷۸ اینچی خمیده LTPO4 AMOLED با وضوح بالاتر از Full HD 2780×۱۲۶۴ پیکسل است. صفحه نمایش سازگار با HDR10+ و Dolby Vision از عمق رنگ ۱۰ بیتی، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و می تواند تا ۴۵۰۰ نیت روشنایی داشته باشد. این گوشی در برابر خط و خش توسط لایه ای از Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود. این گوشی از آخرین سیستم عامل OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ استفاده می کند و OnePlus قول می دهد چندین سیستم عامل و به روز رسانی های امنیتی در پیش باشد.

بخش دوربین تغییر قابل توجهی نداشته است و به اندازه OnePlus 12 مجهز به ترفندهای Hasselblad نیست. با این حال، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن با OIS در نورهای متنوع از جمله نور کم عملکرد بسیار خوبی دارد. بازیگران پشتیبانی با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی متوسط ​​هستند. دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد. ظرفیت باتری ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت رسیده است و بیش از یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​دوام می آورد و شارژر ۱۰۰ واتی همراه آن را در کمتر از نیم ساعت به طور کامل شارژ می کند.

قیمت OnePlus 12R در هند: ۳۹۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

iQOO Neo 7 Pro 5G
iQOO Neo 7 Pro 5G یکی دیگر از گوشی‌های قدرتمند با دوربین قوی، فضای ذخیره‌سازی کافی است و قیمت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این گوشی به تراشه پرچمدار سابق کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ مجهز شده است و شما می توانید ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 آن را با ظرفیت ۳۵ هزار دریافت کنید. صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی HDR10+ سازگار با Full HD + AMOLED دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت است و می تواند میلیاردها سایه رنگ را نمایش دهد. این گوشی اندروید ۱۳ را با سیستم عامل FunTouch 13 اجرا می کند.

بخش دوربین پشتی این گوشی شبیه به OnePlus 12R با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS است که با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه است. دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی بسیار مناسب است. iQOO Neo 7 Pro 5G دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند نزدیک به یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​دوام بیاورد و شارژر سریع ۱۲۰ واتی همراه ادعا می کند که نیمی از آن را تنها در ۸ دقیقه و به طور کامل در ۲۵ دقیقه شارژ می کند.

قیمت iQOO Neo 7 Pro 5G در هند: ۳۳۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی


منبع: https://www.firstpost.com/tech/best-phones-under-rs-40000-feb-2024-oneplus-12r-nothing-phone-2-to-samsung-galaxy-s22-5g-13709022.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *