تخفیف ها: هوم پاد جدید اپل با قیمت پایین ۲۷۹٫۹۹ دلاری نادر است

B&H Photo امروز نسل دوم هوم پاد را دارد ۲۷۹٫۹۹ دلار، از ۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این فروش فقط در رنگ سفید موجود است و فقط ۰٫۹۹ دلار با قیمت پایین این هوم پاد برابری می کند.

تخفیف ها: هوم پاد جدید اپل با قیمت پایین ۲۷۹٫۹۹ دلاری نادر استتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با B&H Photo است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

نزدیک به شش ماه از آخرین باری که قیمت پایین بی سابقه را در هوم پاد ۲۰۲۳ ردیابی کردیم می گذرد، بنابراین اگر منتظر یک معامله خوب بودید، اکنون زمان آن است که به فروش بپردازید. B&H Photo حمل و نقل رایگان دو روزه در ایالات متحده را فراهم می کند.

اپل هوم پاد جدید را در ژانویه معرفی کرد و دارای سنسورهای دما و رطوبت جدید، فناوری صدا و میکروفون بهبود یافته و پشتیبانی از HomeKit و Matter است. تخفیف امروز در B&H Photo تنها دومین باری است که شاهد یک قیمت تقریباً پایین در هوم پاد ۲۰۲۳ هستیم.

ما ردیابی می کنیم بهترین معاملات در HomePod هر هفته، بنابراین اگر به دنبال تخفیف های خوب هوم پاد هستید، حتما راهنمای ما را نشانه گذاری کنید. شما همچنین می توانید کامل ما را ببینید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/26/deals-apples-new-homepod/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *