چگونه با خیال راحت عکس های برهنه خود را ذخیره کنیم

گرفتن (و ارسال) برهنه می تواند بخش تند شما باشد ارتباط با یک شریک زندگی، یک جنبه ارزشمند از ارتباط شما با یک شریک از راه دور، یک راه سرگرم کننده جدید برای ارتباط با یک قرار، یا، صادقانه، فقط یک کار داغ که می خواهید برای خودتان انجام دهید. با این حال، اگر بیشتر برهنه می‌گیرید، ممکن است تعجب کنید که بهترین راه برای در امان نگه داشتن آنها از چشم‌های کنجکاو چیست.

در حالی که نشت عکس برهنه افراد مشهور iCloud تقریباً یک دهه پیش اکوسیستم برهنه را به لرزه درآورد، ترس از اینکه چیزی مشابه ممکن است به وجود بیاید به طور کامل از بین نرفته است. خوشبختانه، اقدامات عملی وجود دارد که می توانید برای ذخیره ایمن عکس های برهنه و نگه داشتن عکس های سکسی خود در جایی که به آنها تعلق دارند، بردارید – با شما.

ایمن نگه داشتن عکس های برهنه در آیفون و iOS

اگر استفاده می کنید سیب محصولات، خبر خوب این است که آنها در حال حاضر بسیار امن هستند. پاتریک واردل، خالق و بنیانگذار اپل، می گوید: «اپل کار بزرگی انجام داده است… ایجاد یک دستگاه مصرف کننده بسیار ایمن. هدف – ببینیدمنبعی برای ابزارهای منبع باز رایگان برای مک کاربران، و سابق NSA هکر”[If] شما یک هکر متوسط ​​هستید، توانایی هک کردن را نخواهید داشت آیفون ها

همانطور که گفته شد، این یک غیرممکن کامل نیست. چند قدم ساده وجود دارد که می توان برای اطمینان از ایمن بودن کتابخانه عکس آنها تا حد امکان انجام داد. واردل هک کردن را با سارقانی که خانه انتخاب می کردند مقایسه کرد. آنها با سیستم دزدگیر دنبال خانه نمی روند بلکه با در باز است دنبال خانه می روند. همین امر در مورد هکرها نیز صدق می کند: آنها به دنبال دستگاه هایی با حداقل امنیت هستند.

یک مرحله نصب آخرین نسخه است به روز رسانی iOS. واردل گفت: «این به‌روزرسانی‌ها اصلاحات و وصله‌های زیادی برای آسیب‌پذیری‌های امنیتی دارند. ممکن است شخصی به‌روزرسانی‌ها را مهندسی معکوس کند تا ببیند چه چیزی وصله شده است و از آن آسیب‌پذیری‌ها برای هدف قرار دادن کسانی که به‌روزرسانی را نصب نکرده‌اند استفاده کند. در iOS 16، اپل راه دیگری برای محافظت از عکس‌ها با قابلیت اضافه کرد پوشه مخفی را قفل کنید با فیس آیدی

مرحله دیگر این است که بسیاری از افراد قبلاً گفته اند، اما ممکن است هنوز آن را اجرا نکرده باشید: از یک رمز عبور منحصر به فرد برای هر حساب استفاده کنید.

«بسیاری از مواقع هکرها به شرکت‌های دیگر هک می‌کنند و به تعداد زیادی حساب دسترسی پیدا می‌کنند و سپس بر اساس آن حساب‌ها، کسانی که از رمز عبور استفاده می‌کنند، آنها را امتحان می‌کنند. [to hack] واردل گفت هک Adobe 2013 به عنوان مثال.

چگونه با خیال راحت عکس های برهنه خود را ذخیره کنیم
ایمن نگه داشتن سکست ها
اعتبار: باب الگرین / mashable

علاوه بر استفاده از رمزهای عبور منحصر به فرد (و مدیران رمز عبور می تواند در این مورد کمک کند)، واردل همچنین پیشنهاد کرد که روشن شود احراز هویت دو مرحله ای در صورت امکان، مانند iCloud Drive. واردل گفت: “این فقط یک لایه امنیتی اضافی است که هک کردن دستگاه و حساب شما را بسیار دشوارتر می کند.”

بیشتر می خواهید داستان های جنسی و دوست یابی در صندوق ورودی شما؟ برای هفته نامه جدید Mashable ثبت نام کنید خبرنامه بعد از تاریکی.

همچنین ایده خوبی است که یک رمز عبور روی تلفن خود نیز داشته باشید، فقط در صورت امکان.

صحبت از ابر: Wardle تمرین نگهداری فایل‌ها را ترجیح می‌دهد – مخصوصاً فایل‌های حساس مانند عکس‌های برهنه – در تلفن یا iPad شما به جای انداختن آن در فضای ابری. این به این معنی نیست که ابر امنیت ندارد، بلکه فایل‌هایی را در یک مکان نصب می‌کند که دو فقط «سطح حمله را کاهش می‌دهد» که به WARDLE تعلق دارد.

سپس وجود دارد برنامه های ذخیره عکس. برنامه‌هایی که از اپ استور دانلود می‌کنید معمولاً امن هستند زیرا توسط اپل تأیید شده‌اند، اما Wardle به شما توصیه می‌کند که مراقب باشید و احتیاط کنید. ببینید چه کسی آن را ساخته است، آنها با اطلاعات و داده ها چه می کنند. وقتی به یک برنامه اجازه دسترسی به عکس های خصوصی خود را دادید، واردل گفت که می توانند هر کاری که بخواهند با آنها انجام دهند.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

Wardle گفت: “هیچ چیز برای متوقف کردن برنامه ای که ادعا می کند برخی از فیلترهای فانتزی را به تصاویر شما از کپی کردن تمام تصاویر شما و ارسال آنها به سرور از راه دور در جایی که – چه کسی می داند چه اتفاقی می افتد ، نمی دهد.” این مورد در مورد برنامه های عظیم مانند فیس بوک، گوگل عکس ها و اینستاگرام (اینها توسط محققان امنیتی بررسی شده اند)، اما برنامه های کوچکتر با منشاء مشکوک تر.

“هیچ چیزی نمی تواند مانع از کپی کردن همه تصاویر شما توسط برنامه ای شود که ادعا می کند فیلترهای فانتزی برای تصاویر شما ارائه می دهد.”

همچنین، بررسی کنید که آیا این برنامه وجود دارد یا خیر رمزگذاری انتها به انتها. به طور خلاصه، رمزگذاری انتها به انتها به این معنی است که فقط فرستنده و گیرنده می توانند محتوا را رمزگشایی کرده و بخوانند. واردل از مثال iMessage استفاده کرد: پیام از طریق سرورهای اپل می رود اما اگر سرورها هک شده باشند، هکرها نمی توانند پیام را بخوانند. حتی اپل هم نمی تواند پیام را بخواند.

برای کسانی که تعجب می کنند، نگران نباشند: اسنپ ​​چت دارای رمزگذاری سرتاسری است از سال ۲۰۱۸

و اگر عکس‌های برهنه خود را در مک ذخیره می‌کنید، محافظت بیشتری وجود دارد: می‌توانید رمزگذاری فایل ها و پوشه ها که با یک رمز عبور اضافی محافظت می شوند. واردل می‌گوید: «بنابراین حتی اگر سیستم شما هک شده باشد یا شخصی که می‌شناسید به لپ‌تاپ شما دسترسی داشته باشد… آن پوشه خاص احتمالاً محتوای حساس‌تر و تصاویر را می‌توان با یک لایه امنیتی اضافی محافظت کرد.»

برنامه‌های خزانه عکس شخص ثالث ادعا می‌کنند که عملکردهای مشابهی برای آیفون دارند، اما Wardle به کاربران هشدار می‌دهد که در مورد هر چیزی که به عکس‌های شما دسترسی پیدا می‌کند، محتاط باشند. او گفت: «من توصیه نمی‌کنم فقط به اپ استور بروید و اولین برنامه ذخیره‌سازی فایل را دانلود کنید. تحقیقات خود را انجام دهید و با هزینه احتمالی مخالفت نکنید. واردل گفت: «شما غالباً آنچه را که برای آن پول پرداخت می کنید دریافت می کنید» از نظر برنامه هایی مانند این.

با این حال، محتمل‌ترین سناریوی لو رفتن عکس برهنه نیست: کسی که عکس‌ها را در اختیار دارد، اعتماد فرستنده را شکسته است – اساساً، پورن غیرمذهبی. باید که. برای شما اتفاق بیفتد، در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید.

اندروید و کامپیوتر

نیل کیتلسون، مدیر عامل شرکت NKrypt و یکی از مدیران ارشد سابق اداره امنیت سایبری NSA، نکاتی را به اشتراک گذاشتند اندروید و دستگاه های کامپیوتری

ابتدا دستگاه خود را رمزگذاری کنید. کیتلسون گفت: «یک رمز عبور چهار رقمی برای دور نگه داشتن افراد واقعاً کنجکاو از دستگاه شما کافی نیست. “از یک رمز عبور قوی یا بیومتریک برای ایمن کردن دستگاه خود استفاده کنید.”

هنگامی که از تلفن یا رایانه لوحی خود استفاده نمی کنید، آن را باز نگه ندارید. در عوض، حالت خواب و قفل صفحه را تنظیم کنید و دکمه روشن/خاموش را روی قفل خودکار تنظیم کنید. کیتلسون گفت: اگر کسی بخواهد تلفن قفل شده شما را از دست شما بگیرد، این تنها محافظت شماست.

بعد، نصب کنید دستگاه من را پیدا کن. این برنامه نه تنها به شما کمک می کند دستگاه خود را بازیابی کنید، بلکه به شما این امکان را می دهد که تا زمانی که به اینترنت متصل است، از راه دور آن را پاک کنید.

کیتلسون علاوه بر رمزگذاری دستگاه واقعی خود، به شما توصیه می کند که عکس های خود را رمزگذاری کنید. وی توضیح داد که وزارت دفاع از الگوریتم های رمزنگاری خاصی استفاده می کند و الگوریتمی که برای محافظت از محرمانه بودن داده ها استفاده می کند AES256 نام دارد. او توصیه کرد: «وقتی می‌خواهید عکس‌ها را روی دستگاه خود رمزگذاری کنید، به دنبال برنامه‌هایی باشید که از رمزگذاری AES256 استفاده می‌کنند. “علاوه بر این، مطمئن شوید که به توسعه دهنده ای که رمزنگاری را پیاده سازی کرده اعتماد دارید.”

دو روش اصلی برای بررسی محصولات رمزنگاری این است که توسط نهادهای دولتی اطمینان حاصل شود که این محصولات نیازهای آنها را برآورده می کنند و همچنین توسط منبع باز. کیتلسون این تفاوت را توضیح داد: «به طور معمول نهادهای دولتی از مشخصاتی استفاده می‌کنند که منتشر شده است که با معیارهای بین‌المللی مطابقت دارد و از آزمایشگاه‌های مستقل برای اعتبارسنجی رمزنگاری استفاده می‌کنند. “اگر محصول منبع باز است، به این معنی است که هر کسی می تواند به کد نگاه کند تا مطمئن شود که هیچ اشتباهی (عمدا یا ناخواسته) در اجرای کد انجام نشده است.”

در اینجا گزینه های رمزگذاری از Kittleson آمده است:

آ. رایانه شخصی: چند گزینه خوب برای رمزگذاری فایل ها در ویندوز ۱۰ وجود دارد. اگر از نسخه های Pro، Enterprise یا Education استفاده می کنید، هم رمزگذاری کامل دیسک و هم رمزگذاری فایل را مستقیماً روی دسکتاپ خود دارید. فقط روی فایل کلیک راست کنید، ویژگی ها را انتخاب کنید، در برگه عمومی صفحه ویژگی های پیشرفته را انتخاب کنید و کادر را علامت بزنید تا محتویات رمزگذاری شود. این برای فایل ها یا کل پوشه ها کار می کند. اگر از Win10 Home Edition استفاده می کنید، می توانید با قیمت ۹۹ دلار به Pro ارتقا دهید. شاید برای محافظت از حساس ترین فایل های شما ارزشش را داشته باشد.

ب گزینه های رایگان نیز وجود دارد. ۷zip یک نرم افزار رمزگذاری فایل و پوشه رایگان و منبع باز است که به طور گسترده در سراسر جهان به کار گرفته شده است. به طور پیش فرض از AES 256 استفاده می کند و اگر کل پوشه ای را که فایل های شما را ذخیره می کند رمزگذاری کنید، حتی نام فایل ها بدون رمز عبور قابل مشاهده نیست.

ج. اندروید: در دستگاه‌های اندرویدی شما، علاوه بر استفاده از رمزگذاری پیش‌فرض، برنامه‌هایی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند فایل‌های حساس خود را مخفی کنید و یک لایه رمزگذاری اضافی به آن‌ها اضافه کنید. هنگام انتخاب یکی، به دنبال یک توسعه دهنده مورد اعتماد باشید که از AES256 برای رمزگذاری فایل ها استفاده می کند. مثل همیشه، از یک رمز عبور قوی استفاده کنید که در هیچ جای دیگری استفاده نکرده اید.

مانند واردل، کیتلسون از شما می خواهد که مراقب ذخیره عکس های حساس در فضای ابری باشید. کیتلسون گفت، وقتی آنجا است، شما کنترلی روی آن ندارید.

در نهایت، کیتلسون به شما توصیه می‌کند که داده‌های EXIF ​​را از عکس‌های خود حذف کنید (EXIF مخفف فرمت فایل تصویری قابل تبادل است). کیتلسون توضیح داد: «هر عکسی که می‌گیرید دارای برچسب‌هایی است که نشان می‌دهد کجا بوده‌اید، چه نوع دوربینی از آن استفاده کرده‌اید، چه زمانی عکس گرفته شده است… برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی چگونه می‌دانند چگونه موقعیت مکانی ما را برچسب‌گذاری کنند». «اگر عکس‌های حساس شما خانه‌تان را به‌عنوان مکانی که گرفته شده است، نشان می‌دهد، در صورت فاش شدن آن، حتی بیرون آوردن صورتتان از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند.»

خوشبختانه حذف داده‌های EXIF ​​در ویندوز طبق کیتلسون آسان است: روی فایل کلیک راست کرده، جزئیات را انتخاب کنید و در پایین برگه گزینه‌ای برای «حذف ویژگی‌ها و اطلاعات شخصی» وجود دارد.

در دستگاه‌های Android، برای انجام این کار باید یک برنامه شخص ثالث نصب کنید یا می‌توانید «ذخیره اطلاعات مکان» را برای همه عکس‌ها خاموش کنید. کیتلسون گفت: «به خاطر داشته باشید که فقط برای عکس‌هایی که بعد از تغییر تنظیمات می‌گیرید کار می‌کند. با این حال مراقب برنامه هایی باشید که اجازه دسترسی به دوربین خود را می دهید. اینجاست که یک برنامه خزانه عکس می تواند مفید باشد.

مانند ذخیره فایل های خود در فضای ابری، هنگامی که عکسی را به اشتراک می گذارید دیگر کنترلی روی آن ندارید. حتی اگر یک عکس را حذف کنید، به یک کش قابل بازیابی می رود. کیتلسون می‌گوید: «تقریباً غیرممکن است که دیگران را از نگه داشتن عکس‌هایتان در صورت اشتراک‌گذاری آن‌ها دور نگه دارید». افراد می توانند از عکس ها اسکرین شات بگیرند یا حتی از دوربین های دیگر برای عکس گرفتن از عکس های دیجیتال استفاده کنند.

که می شود گفت، سوء استفاده جنسی مبتنی بر تصویر تقصیر مرتکب است نه قربانی.

وقتی صحبت از این است که یک عکس برهنه در دستان اشتباه قرار نگیرد، هر چه مکان های کمتری آن را نگه دارید بهتر است. همیشه خطر نشت غیر صفر وجود دارد، اما این نکات می‌توانند آرامش خاطر، برهنگی‌های روزمره و فراتر از آن را ایجاد کنند.

این مقاله اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و در سال ۲۰۲۳ بازنشر شد.


منبع: https://mashable.com/article/store-nude-photos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *