ترسناک ترین چیز در مورد Stranger Things VR مدل مو است

با سلام خدمت دوستان VR! من اپیزود این هفته Ian’s VR Corner را با نگاهی به عنوان تلویزیونی انحصاری تازه منتشر شده Quest، Stranger Things VR، به Eleven تبدیل می کنم!

از توسعه دهندگان Tender Claws، Stranger Things VR نگاهی تاریک و هنرمندانه به ذهن برخی از مشهورترین ساکنان هاوکین است، زیرا شما در بدنه نمایش ها، شخصیت شرور مرموز Vecna ​​زندگی می کنید. اما آیا خوب است؟ در اپیزود این هفته از VR Corner در حالی که ۳ فصل اول بازی را انجام می‌دهم، آن را پیدا کنید.


ترسناک ترین چیز در مورد Stranger Things VR مدل مو استبازی Stranger Things VR Quest 3 – A DORK IN HAWKINS – Ian’s VR Corner


بنابراین، من در اینجا بی رحمانه صادق خواهم بود. Stranger Things VR یک قطعه همراه فوق‌العاده برای طرفداران سرسخت این سریال است که می‌خواهند اطلاعات بیشتری داشته باشند، اما برای کلاه ایمنی استاندارد شما که فقط می‌خواهد یک بازی جدید و باحال را بازی کند، حداقل سه فصل اول به شدت ضعیف هستند.

Stranger Things VR به جای اینکه یک تجربه کاملاً تعاملی رویا پرش باشد، شما را از طریق یک تجربه بسیار پرحرف و خطی هدایت می کند که گاهی اوقات امیدوارکننده است اما حداقل در یک سوم اول بازی (در مجموع ۹ فصل وجود دارد. ممکن است بهبود یابد) گیم پلی نسبتاً ملایم و تکراری است.

در طول دو فصل اول شما می‌توانید به عنوان Vecna ​​بازی کنید و در اینجا، طرفداران سریال می‌توانند درباره داستان پشت سر او، رابطه‌اش با «پاپا» و اتفاقاتی که منجر به تبدیل او از سوژه آزمایشی انسانی هنری کریل به «هنری کریل» شد، اطلاعات کسب کنند. اهالی وارونه که در فصل ۴ سریال Eleven و مهمانی دوستانش را تعقیب می کرد.

گیم‌پلی در اینجا یک امر ساده است که شامل یک دقیقه پرسه زدن در تاریکی و استفاده از قدرت‌های اولیه تله‌کینزی برای پرتاب سنگ‌ها در دموداگ بعدی است. جالب ترین چیز در مورد این بخش ها باید طرح حرکتی باشد که دارای سایه هایی از نوسانی Venom-esq است. مانند مبارزه، نسبتاً خوب انجام شده است، اما در نهایت یکنواخت است و عمدتاً به عنوان یک پس زمینه عمل می کند که شما به صداهایی که در سر ونکا/هنری بحث می کنند گوش می دهید.


Red Dead Re-Demodogs. من عاشق اثر رنگارنگ «تله‌کینزی» هستم زیرا کمی سرزندگی به سطوح تک رنگی که در ذهن Vecna ​​تنظیم شده است می‌افزاید.

همه چیز در فصل ۳ کمی جالب‌تر می‌شود، اما فقط به این دلیل که اینجاست که می‌توانید ستارگان برنامه تلویزیونی را از نزدیک ببینید – و بله، آن مدل‌های موی کابوس‌وار دهه ۸۰ در کاسه پودینگ حتی در VR وحشتناک‌تر از تلویزیون به نظر می‌رسند. …

متأسفانه این هیجان ستاره دار عمر کوتاهی دارد، زیرا این فصل نیز تمام حرکات را از شما می گیرد. ریشه در مجموعه ای از رویدادهای به سختی تعاملی دارد، شما فقط برای مشاهده مالکیت ویل بایرز از طریق چشمان خود ویل هستید. می‌توانید در یک نقطه مشعل را به سمت تاریکی اتاق خواب ویل بگیرید و صحنه‌های ترسناک را با کمک یک اسباب‌بازی منظره یاب مدرسه قدیمی تغییر دهید، اما ترس‌ها بسیار کم هستند و اتصال به نقطه در VR برای من مشکل بزرگی است. من می‌خواهم در VR حضور داشته باشم و با جهان‌های باورنکردنی تعامل داشته باشم. من نمی خواهم یک تماشاگر منفعل باشم – اگر فقط می خواستم اتفاقات را تماشا کنم، تلویزیونم را روشن می کردم!

با گفتن همه اینها، من از طرفداران سبک بصری پر جنب و جوش بازی هستم که از زیبایی شناسی کتاب های مصور استفاده می کند که به خوبی با ویژگی کار می کند. حتی این هم بدون مشکل نیست. نورپردازی در دو فصل اول اغلب در تاریکی فرو می‌رود که بازیکن را گیج می‌کند و به شما احساس می‌کند که در حال چرخیدن هستید، با چشم‌بند تا زمانی که منبع نوری را پیدا کنید که می‌توانید به سمت آن بروید. و مانند خود گیم پلی، مناظر در ذهن ونکا به سرعت تکرار می شوند. وقتی می‌توانید بخش‌هایی از دنیای واقعی را با تمام رنگ‌ها و تخم‌مرغ‌های عید پاک برای تماشاگران ببینند، در فصل ۳ دوباره شروع می‌شود، اما در این مرحله من در تلاش بودم تا با این تجربه درگیر بمانم.

پس از آن، از نظر برداشت اول، می‌توانم بگویم که برای طرفداران سریال Quest باید خرید شود، اما برای همه افراد دیگر کمی وارونه خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-scariest-thing-about-stranger-things-vr-is-the-haircuts?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *