هوم پاد با «نمایشگر شبیه آی‌پد» شایعه شده است که در اولین فرصت در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

اپل همچنان در حال کار بر روی یک اسپیکر هوم پاد جدید با صفحه نمایشی شبیه به آی پد در آن است، اما با توجه به پیشبرد برنامه‌ها، بعید به نظر می‌رسد این دستگاه تا سال ۲۰۲۵ عرضه شود. بلومبرگمارک گورمن.

هوم پاد با «نمایشگر شبیه آی‌پد» شایعه شده است که در اولین فرصت در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود
در او روشن کردن خبرنامه امروز، گورمن گفت که اپل “کار اولیه” را بر روی هوم پاد با صفحه نمایش با تامین کنندگان خارج از کشور آغاز کرده است، اما او گفت که این شرکت هنوز “پیشرفت کافی” در دستگاه انجام نداده است تا بتواند راه اندازی قریب الوقوع را در نظر بگیرد.

گورمن بار دیگر تاکید کرد که اپل دستگاهی را نیز بررسی کرده است که ترکیبی از Apple TV، HomePod و دوربین FaceTimeبه همراه نمایشگرهای هوشمند آیپد مانند که می توانند به صورت مغناطیسی به دیوار متصل شوند، اما مشخص نیست که آیا این محصولات هرگز عرضه خواهند شد یا خیر. او گفت که اپل برای سال‌ها در مورد ایده‌های محصولات خانه هوشمند خود «بی تصمیم» بوده است.

اپل مسیر معکوس و یک هوم پاد جدید با اندازه کامل در سال ۲۰۲۳ منتشر کرد بعد از این دستگاه در سال ۲۰۲۱ متوقف می شود. اپل همچنین به فروش هوم پاد مینی ادامه می دهد که از زمان عرضه در سال ۲۰۲۰ هیچ به روز رسانی سخت افزاری مهمی دریافت نکرده است.

جمع بندی های مرتبط: هوم پاد
برچسب ها: مارک گورمن
راهنمای خریدار: هوم پاد (اکنون بخرید)


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/25/homepod-with-ipad-like-screen-2025-rumor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *