ترمینال اینترنت ماهواره ای جدید استارلینک اسپیس ایکس دارای پایه پایه است

نسخه جدید و باریک ترمینال Starlink نوید برد و سرعت بهتر، راه اندازی ساده تر و میدان دید بهتر نسبت به مدل قبلی را می دهد.

اسپیس ایکس بی سر و صدا معرفی شد یک ترمینال جدید استاندارد Starlink که باریک‌تر و ساده‌تر از نسخه قبلی است، با ۱۰ درصد میدان دید وسیع‌تر و بدون موتور برای راه‌اندازی – در عوض، دارای پایه پایه است. برای جهت دهی آن، شما به سادگی آن را حرکت دهید. آ صفحه پشتیبانی Starlink می گوید این کیت “فقط با دعوت به گروه کوچکی از مشتریان اولیه در ایالات متحده” در دسترس است.

SpaceX رتبه مقاومت در برابر آب و هوا را از IP54 به IP67 رساند، به این معنی که باید کاملاً ضد گرد و غبار باشد و می‌توان آن را تا ۳۰ دقیقه قبل از آسیب احتمالی در یک متر آب فرو برد. صفحه مشخصات Starlink می گوید که می تواند در بادهای بیش از ۶۰ مایل در ساعت کار کند. صحبت از آن، شرکت خواهد شد فروش پایه در صورتی که ترجیح می دهید آن را در جای خود ایمن کنید. در غیر این صورت تقریباً به اندازه ترمینال استاندارد قبلی است (که اکنون Standard Actuated نامیده می شود).

ساویر مریت، سرمایه گذار تسلا که پست کرد درباره ترمینال جدید صبح جمعه، به اشتراک گذاشت ویدیو شروع سریع برای آن.

روتر Wi-Fi دوباره طراحی شده است و اکنون به جای ایستادن روی لبه بلند خود قرار می گیرد. همچنین دارای دو پورت LAN اترنت قابل پوشش و یک پورت WAN اترنت است که به ترمینال متصل می شود (مدل قدیمی اصلاً درگاه اترنت نداشت). این روتر اکنون یک روتر سه بانده Wi-Fi 6 است، در حالی که مدل قبلی یک دستگاه Wi-Fi 5 دو بانده بود و سایت می گوید که می تواند تا ۳۲۰۰ فوت مربع در مقابل ۲۰۰۰ فوت مربع روتر قدیمی را پوشش دهد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/19/23968395/spacex-starlink-satellite-internet-terminal-kickstand-improved-fov-ip67-weather-rating

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *