هکرهای خزدار همجنس‌باز خودخوانده به آزمایشگاه هسته‌ای حمله کردند

مرکز تحقیقات هسته ای، آزمایشگاه ملی آیداهو (INL)، تایید کرد که قربانی نقض داده ها در روز سه شنبه شده است. SiegedSecگروهی از خودخوانده‌ها «هکرهای خزدار همجنس‌باز» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفتند و ادعا کردند که به داده‌های حساس کارکنان مانند شماره امنیت اجتماعی، آدرس خانه و موارد دیگر دسترسی داشته‌اند.

SiegedSec در پستی که روز دوشنبه فاش شد نوشت: “ما حاضریم با INL معامله ای انجام دهیم. اگر آنها در مورد ایجاد دختر گربه های irl تحقیق کنند، این پست را حذف خواهیم کرد.”

گروه هکریست SiegedSec انجام داد حمله به ناتو ماه گذشته، افشای اسناد داخلی به عنوان تلافی علیه این کشورها به دلیل حملات آنها به حقوق بشر. این گروه معمولاً به دلایل سیاسی به دولت و سازمان های وابسته حمله می کند هدف قرار دادن دولت های ایالتی برای تصویب قوانین ضد ترانس اوایل امسال

در حالی که INL هنوز به درخواست ما برای اظهار نظر پاسخ نداده است، یک سخنگوی این نقض را به EastIdahoNews.com تایید کرد. سخنگوی INL گفت: «آزمایشگاه ملی آیداهو تشخیص داد که هدف نقض داده‌های امنیت سایبری بوده که بر سرورهای پشتیبانی‌کننده سیستم Oracle HCM که از برنامه‌های منابع انسانی آن پشتیبانی می‌کند، تأثیر می‌گذارد. این آزمایشگاه گفت که با مقامات برای کمک در مورد چگونگی ادامه تماس گرفته است زیرا نحوه رسیدگی به نقض را تعیین می کند.

INL به عنوان یک وابسته به وزارت انرژی که در مورد راکتورهای هسته ای تحقیق می کند، در میان پروژه های دیگری مانند انرژی پایدار کار می کند. بیش از ۵۰۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/self-proclaimed-gay-furry-hackers-breach-nuclear-lab-152034192.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/self-proclaimed-gay-furry-hackers-breach-nuclear-lab-152034192.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *