تریلر رونمایی از GTA 6 به طرز درخشانی در زندگی واقعی بازسازی شده است

یک بازی کوچک در سال آینده منتشر می شود که ممکن است نام آن را شنیده باشید. نامیده می شود GTA 6و این ورودی بعدی در مجموعه پربار، نسبتاً آشفته و اغلب مذموم Grand Theft Auto راک استار است.

سال گذشته استودیو بالاخره خود را منتشر کرد اولین تریلر بازی GTA 6که به زودی رکوردهای یوتیوب را شکست و به پربیننده ترین ویدیو در ۲۴ ساعت تبدیل شد (این یک موزیک ویدیو نبود) و در روز اول به ارتفاع حیرت آور ۹۰ متر رسید.

اما، از آن تریلر که در زیر می توانید مشاهده کنید، هیچ به روزرسانی رسمی بیشتری در مورد وضعیت بازی نداشته ایم. بنابراین، طرفداران به راه‌های جدیدی روی آورده‌اند تا با بازآفرینی تریلر به‌عنوان یک ویدیوی لایو اکشن، GTA 6 را از Rockstar دور کنند. و، خیلی خوب است.

تریلر ۱ Grand Theft Auto 6.در یوتیوب تماشا کنید

این برداشت لایو اکشن از GTA 6 از کانال YouTube Andrew Levitt گرفته شده است و برداشتی بسیار دقیق از تریلر اصلی Rockstar است.

خارج از نماهای منظره تر، ویدیوی لویت از فیلم های دنیای واقعی استفاده می کند (از جمله افرادی مانند فلوریدا جوکر) و بازیگران در نقش های مختلف، که سپس برای بازسازی تریلر اعلامی GTA 6 با هم بریده شده است. همچنین مراقب موز باشید…

در زیر می توانید تریلر بازسازی شده را برای خود تماشا کنید:

تریلر GTA 6 در زندگی واقعی.در یوتیوب تماشا کنید

در یک ویدیوی جداگانه که کارهای لویت و همکارانش در یوتیوب را مستند می کند، سازنده گفت که آنها به میامی سفر کرده اند تا «هر مکان را از تریلر ردیابی کنند و دقیقاً همان صحنه ها را در زندگی واقعی ثبت کنند».

لویت خاطرنشان کرد که ۴۶ عکس انفرادی در ویدیوی Rockstar وجود دارد که تیم باید آنها را بازسازی کند (اگرچه، همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از این عکس‌ها می‌توانند از فیلم‌هایی استفاده کنند که قبلاً به صورت آنلاین موجود است، زیرا این الهام‌بخش Rockstar بود).

در زیر می‌توانید ویدیوی ساخت لویت را ببینید:

بازسازی تریلر GTA 6 در زندگی واقعی.در یوتیوب تماشا کنید

GTA 6 در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۵ برای هر دو عرضه شود Xbox Series X/S و PlayStation 5. Rockstar هنوز یک بازه زمانی برای انتشار PC ارائه نکرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، اینجاست هر آنچه که تاکنون در مورد GTA 6 می دانیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/gta-6-reveal-trailer-brilliantly-recreated-in-real-life?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *