توسعه دهنده Bethesda پاسخ می دهد، همانطور که طرفداران Fallout می گویند که برنامه تلویزیونی با Canon در تضاد است

طرفداران Fallout سر خود را روی یک نقطه داستانی که در قسمت ششم برنامه تلویزیونی موفق جدید ذکر شده است می خارند – که برخی می گویند با افسانه های رایج سری بازی در تناقض است.

تاد هاوارد، مدیر Bethesda، قبلاً گفته بود که برنامه تلویزیونی Fallout یک برنامه معمولی است – و پس از رویدادهای بازی‌هایی که تا کنون منتشر شده‌اند تا تداخلی ایجاد نشود.

اما قسمت ششم این برنامه تلویزیونی شامل تاریخ مشخصی برای اتفاقی است که قبلاً رخ داده است و مانع همه این اتفاقات می شود. یکی آخرین هشدار اسپویلر: جزئیات آنچه در زیر نهفته است.

کاوش در دنیای ویژگی Fallout.در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که در تریلر برنامه تلویزیونی Fallout که چند هفته پیش منتشر شد، مشاهده می‌شود، Shady Sands، پایتخت جمهوری کالیفرنیای جدید (NCR) در یک انفجار هسته‌ای ویران شده است.

اپیزود ششم سریال تاریخ این رویداد را به سال ۲۲۷۷ برمی‌گرداند – که طرفداران می‌گویند با اشاره به پایتخت در بازی‌های بعدی و آنچه که ما از آنچه نیروهای NCR در آن زمان انجام می‌دادند (مبارزه با اولین نبرد سد هوور علیه لشکر سزار) در تناقض است. به Fallout: New Vegas).

Emil Pagliarulo مدیر طراحی استودیو Bethesda در پلتفرم رسانه اجتماعی X می نویسد روشن شد جدول زمانی دقیق برای جهان Fallout، با برنامه تلویزیونی Fallout که در سال ۲۲۹۶ تنظیم شده است. اما این تنها تضاد در مورد NCR را بیشتر نشان می دهد – همانطور که New Vegas در سال ۲۲۸۱ قرار می گیرد و به Sandy Shores حدود چهار سال پس از بیان سریال تلویزیونی اشاره می کند. هسته ای شد

در حالی که گنجاندن نیو وگاس توسط Pagliarulo حاکی از آن است که Bethesda واقعاً رویدادهای آن بازی را – که توسط Obsidian، به جای داخلی در Bethesda توسعه یافته است – به عنوان بخشی دیگر از قانون می بیند، طرفداران این خطای تاریخ را در غیر این صورت می بینند.

یکی از طرفداران در پاسخ به Pagliarulo نوشت: “نیو وگاس، به لطف نمایش، معمولی نیست.”

“رویدادهای نیو وگاس در سال ۲۲۸۱ اتفاق می‌افتد، جایی که Shady Sands به خوبی کار می‌کند. آیا این یک بازسازی بزرگ نیست؟” دیگری نوشت

Bethesda قبلاً به نحوه دست‌فروشی Fallout در طول سال‌ها ادای احترام می‌کرد، در حالی که تأیید می‌کرد که سریال تلویزیونی در داخل شرکت به‌عنوان معمولی دیده می‌شد.

هاوارد گفت: «ما آنچه را که در نمایش اتفاق می‌افتد به‌عنوان قانون می‌بینیم نمایشگاه Vanity Fair. این چیزی است که خیلی خوب است، وقتی شخص دیگری به کار شما نگاه می کند و سپس آن را به نوعی ترجمه می کند.

گراهام واگنر، یکی از مجریان برنامه گفت: «این یک داستان جدید است که به نوعی بعد از اتفاقاتی که در بازی ها دیده ایم می آید. رادار گیمز. “نمایش بر اساس ۲۵ سال خلاقیت، تفکر و ساختن ساخته شده است… دست به دست شده است، تغییر کرده است، تغییر یافته است، و یک موجود زنده است. و بله، ما به نوعی احساس می کردیم که باید در آن نوسان کنیم. تلاش برای ساختن یک قطعه جدید در کنار همه اینها.”

Graeme Virtue در این باره نوشت: «سازندگان Westworld با یکی از برجسته‌ترین فرنچایزهای بازی در سری جدید استریم ویدیوی Prime Video مقابله می‌کنند. بررسی سریال تلویزیونی Fallout بدون اسپویلر Eurogamerبه آن لقب “سافاری زمین بایر وحشی که در آن خوش بینی ساده لوحانه با آشوب وحشتناک روبرو می شود”.


منبع: https://www.eurogamer.net/bethesda-developer-responds-as-fallout-fans-say-tv-show-contradicts-canon?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *