تریلر فصل دوم House of the Dragon آتش، خون و تعداد زیادی جانور بالدار را نمایش می دهد.

تریلر فصل دوم House of the Dragon آتش، خون و تعداد زیادی جانور بالدار را نمایش می دهد.

اولین تیزر برای خانه اژدها فصل ۲ پرواز کرده است – و وعده می دهد که یک جنگ آتشین و خونین را بین جناح های رقیب خانه تارگرین ایجاد کند.

در واقع، اولین فیلم رسمی برای فصل دوم یکی از بهترین نمایش مکس گردش دوم پر از تعلیق برای بازی تاج و تخت سری پیش درآمد در آن، ملکه رینیرا تارگرین و ملکه آلیسنت هایتاور را می‌بینیم که سربازان، متحدان و جانوران بالدار خود را جمع‌آوری می‌کنند تا وحشت را بر سر دشمنان خود فرو کنند و ما انتظار داریم که بسیاری از شخصیت‌های جدید و بازگشته سریال در میان آتش گرفتار شوند.

تریلر همچنین آنچه را که قبلاً می دانستیم تأیید می کند خانه اژدها پنجره انتشار فصل ۲ – یعنی در تابستان ۲۰۲۴ می آید (این پاییز ۲۰۲۴ است، برای هر کسی که در جنوب خط استوا است). متأسفانه، الف حداکثر در بیانیه مطبوعاتی جزئیات بیشتری در مورد آنچه که باید از داستان دوره دوم این مجموعه انتظار داشته باشیم، ارائه نشده است، بنابراین باید منتظر باشیم تا جزئیات بیشتری به زمان عرضه نزدیک‌تر شود.

خانه اژدها فصل ۲ یکی از معدود برنامه های تلویزیونی بود که تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان در سال ۲۰۲۳ قرار نگرفت، به این معنی که در اواسط سال ۲۰۲۴ نیز راه اندازی خواهد شد. در کنار پسر عموی فانتزی اش حلقه های قدرت فصل ۲که ممکن است در پرایم ویدیو در سال ۲۰۲۴ نیز خانه اژدها توانست در بحبوحه اعتصاب تلخ نویسندگان به فیلمبرداری ادامه دهد زیرا در بریتانیا فیلمبرداری می شد و بازیگران آن عمدتاً شامل بازیگران بریتانیایی می شود که بخشی از انجمن بازیگران سینما نیستند – با نام مستعار اتحادیه بازیگرانی که در سال ۲۰۲۳ نیز اعتصاب کردند.

در حال توسعه…

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hbo-max/house-of-the-dragon-season-2-trailer-teases-fire-blood-and-lots-and-lots-of-winged-beasts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *