Infinite Borders – “یکی از محبوب ترین بازی های استراتژی موبایل شرق آسیا” – اکنون در سراسر جهان در دسترس است

Infinite Borders – به گفته ناشر/توسعه‌دهنده NetEase، «یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی موبایل در شرق آسیا» – اکنون بر روی موبایل و رایانه شخصی در سراسر جهان در دسترس است.

“با ده ها میلیون [of] دانلودها تا به امروز”، بازی استراتژی مرزهای بی نهایت شما را با ارتش های پیشرو در دوران سه پادشاهی تاریخ چین محول می کند. در اینجا، شما در کنار قهرمانان افسانه ای مانند کائو کائو، لیو بی، و لو بو می جنگید و از “جنگجویان توانا” برای تشکیل منحصر به فرد استفاده می کنید. تیم‌ها، امکان ترکیب‌های متنوعی از ژنرال‌ها و تاکتیک‌های نبرد را برای شکست دادن دشمنان و تسخیر قلمرو فراهم می‌کنند.»


ویژگی بازی Infinite Borders!

NetEase می‌گوید: «دنیای مرزهای بینهایت واقعاً دیدنی است، با یک نقشه شبکه‌ای ۲٫۲۵ میلیونی که امکان بازی واقعاً غوطه‌ورانه در دنیای باستانی آن را فراهم می‌کند. “شما می توانید با بیش از ۳۰۰ ژنرال در دسترس برای مجموعه ما، فرماندهی نیروها را برای نبرد در این سرزمین فرماندهی کنید. این امکان وجود دارد که نقش های زیادی مانند جنگنده یا کشاورز، دیپلمات یا جاسوس را به عهده بگیرید و راه های زیادی را برای پیروزی به شما ارائه دهید. نه تنها رهبری خواهید کرد. ارتش در این دنیای حماسی وجود دارد، اما شما همچنین می توانید املاک خود را بسازید و مدیریت کنید و در این فرآیند منابعی را برای شما به دست آورید.”

توسعه‌دهنده مشتاق است که بگوید “زمینه بازی کامل” وجود دارد زیرا “هیچ مزیت VIP” وجود ندارد، به این معنی که بازی “مهارت” را پاداش می‌دهد و “عضلات استراتژیک شما را در هر مرحله آزمایش خواهد کرد”.

این شرکت توضیح می‌دهد: «نه تنها می‌توانید با بازیکنان دیگر مبارزه کنید، بلکه می‌توانید به Alliance بپیوندید و به شما امکان می‌دهد در کنار مردم کشورهای مختلف بجنگید».

برای جشن انتشار بر روی رایانه شخصی، منتظر چندین رویداد درون بازی از هم اکنون تا پایان ماه باشید.

Infinite Borders از نظر تئوری روی رایانه شخصی از طریق در دسترس است بخارو در هر دو فروشگاه موبایل App و Google Play. با این حال، با وجود اینکه قرار بود دیروز پخش شود، همچنان به عنوان “به زودی” در Steam نشان داده می شود.

NetEase اخیراً از ایجاد استودیوی جدید Anchor Point خبر داده استکه توسط طراح اصلی Control Paul Ehreth با تمرکز بر ساخت “تجارب اکشن-ماجراجویی که ریسک می کنند و به اعماق قلمرو ناشناخته سفر می کنند” هدایت می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/infinite-borders-one-of-east-asias-most-popular-mobile-strategy-games-is-now-available-worldwide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *