تریلر نتفلیکس ۳ Body Problem یک تریلر علمی تخیلی حماسی، ترسناک واقعیت مجازی و رازآلود را به تصویر می کشد.

تریلر نتفلیکس ۳ Body Problem یک تریلر علمی تخیلی حماسی، ترسناک واقعیت مجازی و رازآلود را به تصویر می کشد.

تریلر رسمی برای ۳٫ مشکل بدننمایش چند ژانر جدید نتفلیکس، اولین نمایش خود را به صورت آنلاین انجام داده است – و به نظر می رسد که در ماه مارس اکران شود، یک ماجرای حماسی و حیرت انگیز خواهد بود.

در روز دوم منتشر شد CES 2024تریلر بهترین نگاه ما را به آینده ارائه می دهد نتفلیکس سریالی که بر اساس کتاب پرفروش لیو سیکسین ساخته شده است مشکل سه بدنه – اولین رمان از سه گانه محبوب سیکسین یادی از گذشته زمین.

صادقانه بگویم، این تیزر دو دقیقه‌ای نیز به گستره وسیع داستانی که آثار ادبی سیکسین بیان می‌کنند، نمی‌پردازد. با این حال، به جای اینکه در مورد آنچه در آخرین فیلم نشان داده شده است غزلی بزنم، ابتدا به شما اجازه می‌دهم تریلر را تماشا کنید و جزئیات بیشتری را در زیر ارائه کنید.

در اینجا اولین کامل است ۳٫ مشکل بدن تریلرها:

این اولین نیست ۳٫ مشکل بدن فیلمی که دیده ایم در ژوئن ۲۰۲۳، ما آن را گزارش کردیم بازی تاج و تختشرکت کنندگان در حال معامله فانتزی خونین با علمی تخیلی بودند با اولین کار خود در نتفلیکس، که اولین تیزر خود را در Tudum 2023 دریافت کرد. در ماه نوامبر، اولین کلیپ نیز نمایش داده شد، و ما مطمئن هستیم که خواهد داشت. به شما کابوس های واقعیت مجازی (VR) داد.

اما بس است که بوق خودمان را بزنیم: ۳ مشکل بدن در واقع درباره چیست؟ این … پیچیده است. ببینید، رمان‌های سیکسین داستانی متراکم، هرچند غنی را روایت می‌کنند که تمام زمان، مکان و تاریخ بشر را در بر می‌گیرد، بنابراین فشرده کردن طرح آن در خلاصه‌ای قابل مدیریت‌تر، بدون اینکه چیزی خراب شود، انجام دادن آن دشوار است.

خوشبختانه برای شما، بوفین ها در جهان بهترین سرویس پخش خلاصه ای مفید از آنچه باید از آن انتظار داشت ارائه کرده اند ۳٫ مشکل بدنروایت ژانر خمشی. در واقع ، یک نگاه سریع به خلاصه داستان داستان و/یا فیلم تأیید می کند که این نمایشگاه علمی تخیلی ، وحشت VR ، درام کارآگاه ، حماسه تاریخی و عمل مبتنی بر Wuxia را به یک بسته واحد ترکیب می کند.

در لاگ لاین این نمایش آمده است: «تصمیم سرنوشت‌ساز یک زن جوان در چین دهه ۱۹۶۰ در فضا و زمان تا به امروز بازتاب می‌یابد. “هنگامی که قوانین طبیعت به طور غیر قابل توضیح در برابر چشمانشان باز می شود ، گروهی نزدیک از دانشمندان درخشان با یک کارآگاه غیرمستقیم برای مقابله با بزرگترین تهدید در تاریخ بشریت به نیروهای خود می پیوندند. ۳٫ مشکل بدن داستانی حماسی است که درام علمی-تخیلی را با رمز و رازهای لایه‌ای و مخاطرات ژانر باز تعریف می‌کند.”

اتحاد مجدد Game of Thrones – به نوعی

بیشتر ببین

همانطور که اشاره شد، بازی تاج و تخت نمایش تلویزیونی سازندگان DB Weiss و David Benioff آورده اند ۳٫ مشکل بدن زندگی در صفحه کوچک – اولین تولید بزرگ آنها پس از پایان سریال فانتزی بالای HBO آنها در سال ۲۰۱۹ به طرز انتقادی به پایان رسید.

این جفت توسط الکساندر وو (خون واقعی، وحشت: بدنامی) به عنوان خالق، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در یکی از ۱۰ نمایش هیجان انگیزی که برای اوایل سال ۲۰۲۴ انتخاب کردم. با این حال ، مانند اکثر اقتباس های تلویزیونی یا فیلم ، مجوز خلاقانه ای با مطالب Cixin گرفته شده است ، به این معنی که برخی از طرفداران طولانی مدت ممکن است با انحرافات احتمالی از منبع منبع مورد علاقه قرار نگیرند.

صحبت کردن با Tudum.comبا این حال، وو امیدوار است که طرفداران سرسخت آثار Cixin، و همچنین تازه واردان این مجموعه، چیزی برای لذت بردن از اقتباس نتفلیکس پیدا کنند. وو گفت: “کاری که ما امیدواریم انجام دهیم این است که تجربه – اگر نه لزوماً جزئیات دقیق – از رمان را به صفحه نمایش منتقل کنیم.” ما امیدواریم آنچه باقی مانده است، حس شگفتی و حس دامنه، مقیاس است، جایی که مشکلات دیگر فقط مشکلات یک فرد یا حتی یک ملت نیست، بلکه مربوط به یک گونه کامل است.»

۳٫ مشکل بدن چیزی شبیه الف است بازی تاج و تخت اتحاد مجدد، با استخدام وایس و بنیوف تاج و تخت فارغ التحصیلان جان برادلی، لیام کانینگهام و جاناتان پرایس برای ایفای نقش های کلیدی در فصل اول آن. به این سه نفر، نام های برجسته دیگری نیز می پیوندند، از جمله بندیکت وانگ (دکتر استرنج)، جوان آدپو (بابلرزالیند چائو (پیشتازان فضا)، ایزا گونزالس (گودزیلا در مقابل کنگجس هانگ (پیوند زدمارلو کلی (جراتم کنالکس سارپ (یک زندگی)، بن اشنتزر (Y: آخرین مردو سامر عثمانی (اختراع آنا).

اراده ۳٫ مشکل بدن راه خود را به سوی ما باز کند بهترین نمایش های نتفلیکس یک بار منتشر شد؟ پس از راه اندازی آن در غول استریمینگ مطمئناً می دانیم – اما بر اساس آنچه تاکنون دیده ام، من کاملاً در اردوگاه “بله” هستم.

۳٫ مشکل بدنکه شامل هشت قسمت است، در تاریخ ۲۱ مارس به طور انحصاری در نتفلیکس عرضه می شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/netflixs-3-body-problem-trailer-teases-a-sci-fi-epic-vr-horror-and-mystery-thriller-rolled-into-one

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *