شارژرهای بی سیم Qi2 جدید Anker جایگزین مناسب MagSafe برای آیفون هستند

انکر اخیرا چندین شارژر بی سیم جدید با گواهی Qi2 که مجموعاً به عنوان سری MagGo شناخته می شوند، راه اندازی کرده است.

را پنج دستگاه در حال حاضر موجود به سه دسته تقسیم می شوند: شارژرهای بی سیم معمولی، پاوربانک ها و ایستگاه های شارژ قوی. همه آنها به لطف پشتیبانی فوق الذکر سرعت شارژ بی سیم ۱۵ وات را ارائه می دهند استاندارد Qi2. این فناوری با یک “الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی” و یک ویژگی Wireless PowerIQ تکمیل شده است که شارژ کارآمدتر را ممکن می کند. سخت‌افزاری مانند این دستگاه‌ها می‌تواند خطر گرم شدن را داشته باشد. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، Anker برخی از انتخاب‌های طراحی را انجام داد، مانند ایجاد یک ماژول شارژ Qi2 سفارشی که امکان پخش سریع‌تر را فراهم می‌کند.

شارژرهای جدید در بلوک

به منظور اختصار، ما قصد داریم به سه مورد از محصولات قابل توجه تر در این خط بپردازیم که با ایستگاه شارژ بی‌سیم MagGo تاشو ۳ در ۱ (۱۱۰ دلار). همانطور که از نام آن پیداست، می تواند آیفون را روی پد اصلی شارژ کند اپل واچ سری ۹ روی پد دایره ای کوچک و یک قاب AirPods روی پایه. این شرکت بیان می‌کند که می‌تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه قدرت این دستگاه‌های پوشیدنی را از صفر به ۴۷ درصد برساند. علاوه بر این، می توان آن را تا اندازه ای کوچکتر از ماوس جادویی اپل تا کرد.

گزینه های دیگر شارژر عبارتند از پد شارژر بی سیم MagGo (22 دلار) برای دستگاه های iOS و پد ۳ در ۱ ایستگاه شارژ بی سیم MagGo، که دارای شارژرهایی است که از پایه مرکزی منشعب می شوند. دومی برچسب قیمتی ندارد زیرا هنوز عرضه نشده است. خبری در مورد زمان عرضه آن منتشر نشده است.

شارژرهای بی سیم Qi2 جدید Anker جایگزین مناسب MagSafe برای آیفون هستند

(اعتبار تصویر: Anker)

بعد، وجود دارد پاور بانک MagGo 10K (90 دلار). این آجر بزرگ دارای یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند ۱٫۸ شارژ را برای یک ساعت نگه دارد. آیفون ۱۵ پرو. دارای یک آهنربا در جلو و یک پایه در پشت برای تماشای هندزفری است. برای استفاده کامل از Power Bank 10K، Anker با هر خرید یک قاب تلفن مغناطیسی رایگان برای خریداران ارسال می کند. نکته جالب در مورد پاور بانک ۱۰K این است که در کنار آن یک صفحه نمایش هوشمند کوچک وجود دارد که سطح انرژی باتری را نشان می دهد.

همچنین وجود دارد پاور بانک ۶٫۶K (70 دلار). تفاوت این مدل باریکتر بودن آن به دلیل باتری کوچکتر و فاقد صفحه نمایش جانبی است.

در نهایت، ما باید ایستگاه شارژ مغناطیسی MagGo 8 در ۱ orb (100 دلار). این می تواند تا هشت دستگاه را به طور همزمان تغذیه کند. شما یک پد مغناطیسی در جلو برای گوشی های هوشمند دارید. در پشت سه خروجی AC، دو درگاه USB-C و یک جفت ورودی USB-A قرار دارد. علیرغم اتفاقات زیاد، گوی نسبتا جمع و جور است و ابعاد آن ۱۱۰×۱۰۸×۱۰۶ میلی متر (۴٫۳۳×۴٫۲۵×۴٫۱۷ اینچ) است. علاوه بر این، دارای یک سیستم ایمنی برای محافظت در برابر خطرات خطرناک مانند جریان بیش از حد است.

انتشارات آینده

به عنوان یادآوری، همه چیز در اینجا، منهای پد ۳ در ۱، برای خرید در وب سایت Anker در دو رنگ سفید یا سیاه در دسترس است. گزارش های دیگر ادعا شده است که هفتمین محصول به نام MagGo 3-in-1 Charging Station وجود خواهد داشت. مشخص نیست دستگاه گمشده چه زمانی راه اندازی می شود، بنابراین برای جزئیات بیشتر با Anker تماس گرفته ایم.

ما همچنین از شرکت پرسیدیم که آیا برنامه‌هایی برای عرضه بین‌المللی وجود دارد یا خیر. در زمان نگارش این مقاله، سری MagGo در انحصار ایالات متحده است. هیچ چیزی قرار نیست در بریتانیا راه اندازی شود. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

تا آن زمان، فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین شارژرهای بی سیم برای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/phone-accessories/ankers-new-qi2-wireless-chargers-are-the-perfect-magsafe-alternatives-for-iphone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *