تریلر نمایش تلویزیونی Fallout خزانه سریال معتبر آخرالزمانی Prime Video را باز می کند

تریلر نمایش تلویزیونی Fallout خزانه سریال معتبر آخرالزمانی Prime Video را باز می کند

تیزر تریلر رسمی اقتباس تلویزیونی آمازون از Fallout بالاخره از خزانه خود بیرون آمد – و به شکل واقعی دیستوپیایی، به طرز ویرانگری فوق العاده به نظر می رسد.

چند روز بعد از Fallout تصاویر نگاه اول برنامه تلویزیونی منتشر شد آنلاین، ما اولین نگاه اجمالی مبتنی بر فیلم خود را دریافت کردیم پرایم ویدیوبرداشتی شگفت انگیز از سری بازی های نقش آفرینی نمادین پسا آخرالزمانی Bethesda. و، ما درباره شما نمی دانیم، اما از تیزر طولانی دو دقیقه ای حالات بسیار خوبی دریافت می کنیم.

این Fallout نمایش تلویزیونیتیزر رسمی به صورت آنلاین همراه با رونمایی بزرگ آن در CCXP برزیل ۲۰۲۳ عرضه شد. در واقع، شرکت کنندگان غیر CCXP به یک پخش زنده یوتیوببا یک ساعت شمارش معکوس از داخل Vault 33 – پناهگاه زیرزمینی که سری Prime Video در ابتدا در آن قرار دارد – از زمانی که اوایل امروز (۲ دسامبر) آغاز شد. واضح است که آمازون در حال آماده شدن برای رونمایی از چیزی خاص بود و اتفاقاً یک تریلر مناسب برای آن بود. Fallout نمایش اکشن زنده

درست مانند تصاویری که در روز سه شنبه (۲۸ نوامبر) فاش شد – این موارد را بخوانید هفت چیز که اولین تصاویر Fallout به شما نمی گویند در حالی که شما اینجا هستید – تیزر مملو از تکان دادن سر و اشاره به موارد گسترده تر است Fallout کائنات. این واقعاً جای تعجب ندارد، زیرا نمایش در همان حوزه بازی های ویدیویی مشابه آن قرار دارد. با این حال، دیدن این که چگونه استودیو آمازون و کیلتر فیلمز به طور واقعی تک تک جزئیات مجموعه بازی های محبوب Bethesda را با تونالیته، تصاویر و طراحی تولید نمایش، همه با دنیای ساخته شده توسط Bethesda و دیگر توسعه دهندگان بازی در مطابقت دارد، بسیار خوشحال کننده است. ترکیب بازی ۱۰ نفره فرنچایز.

بیشتر ببین

برای کسانی که در اوایل هفته آن را از دست دادند، در اینجا خلاصه داستان اقتباس آمازون از آن است Fallout: “بر اساس یکی از بهترین سری بازی های ویدئویی تمام دوران، Fallout داستان داشته‌ها و نداشته‌ها در دنیایی است که در آن تقریباً چیزی برای داشتن باقی نمانده است.

۲۰۰ سال پس از آخرالزمان، ساکنان آرام پناهگاه‌های مجلل ناشی از سقوط مجبور می‌شوند به منظره جهنمی پرتودهی که اجدادشان پشت سر گذاشته‌اند بازگردند – و از کشف دنیایی فوق‌العاده پیچیده، با لذت عجیب و غریب و بسیار خشن در انتظارشان شوکه می‌شوند.

الا پورنل (محرمانه، ژاکت زرد) نقش لوسی، قهرمان اصلی سریال را بازی می کند. والتون گوگینز به او ملحق شده است (شکست ناپذیر، مرد مورچه ای ۲) در نقش غول، یک تفنگچی مرموز و از نظر اخلاقی پیچیده، و آرون موتن (آزادی) به عنوان ماکسیموس، یکی از اعضای گروه نمادین Fallout The Brotherhood of Steel، به عنوان دیگر بازیگران اصلی سریال. کایل مک لاکلان (قله های دوقلو) که نقش پدر لوسی، هنک، ناظر خرک ۳۳ را بازی می کند، از جمله بازیگران مکمل سریال است.

جاناتان نولان و لیزا جوی (Westworld, Reminiscence) سریال لایو اکشن را برای Prime Video ساخته و نوشتند که یکی از سریال های جهان است. بهترین خدمات پخش. نولان همچنین وظیفه کارگردانی سه نفر از آنها را بر عهده دارد Fallout اپیزودهای سریال، و همچنین تهیه کننده اجرایی در کنار جوی، تاد هاوارد از استودیوی بازی سازی بتسدا، ژنو رابرتسون-دورت و گراهام واگنر. دوتایی اخیر نیز به عنوان نصب شده است Falloutبرنامه نویسان، بیش از حد.

اراده Fallout آن را به ما بسپارید بهترین نمایش های Prime Video چه زمانی در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ می رسد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم، اما یک چیز قطعی است – Prime Video با آن یک ترفند آخرالزمانی را از دست داد Fallout تاریخ انتشار برنامه تلویزیونی مشخص شد در اواخر اکتبر فقط گفتن

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/fallout-tv-show-trailer-opens-the-vault-on-prime-videos-apocalyptically-authentic-series

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *