تریلر کامل Avatar: The Last Airbender نتفلیکس حال و هوای کارتون را نشان می دهد

کلم های خود را نگه دارید. نتفلیکس به تازگی یک تریلر کامل از اقتباس لایو اکشن آینده خود منتشر کرده است آواتار: آخرین هواساز. در واقع بسیار جالب به نظر می رسد و طرفدارانی را که از تکرار فیلم اقتباسی فاجعه بار ۲۰۱۰ وحشت داشتند، شگفت زده می کند. حال و هوا در نقطه نظر است، به ذهن یادآوری مواد اولیه، و بخش بازیگری به نظر می رسد کار فوق العاده ای انجام داده است. فقط به سوکا نگاه کنید، همانطور که ایان اوسلی به تصویر کشیده است.

این دومین تریلر نمایش است، اما اولین تریلر جدید شامل فیلمی دو و نیم دقیقه‌ای است که با جوک‌ها، مجموعه‌های اکشن و حضور بسیاری از عیار پای‌های ساکن فرنچایز، آپا گاومیش کوهان دار آمریکایی و مومو لمور بالدار همراه است. آنها هر دو CGI هستند، اما به نظر من بسیار خوب هستند.

شما همچنین نگاه عمیق تری به خود جهان و شخصیت های اصلی نمایش خواهید داشت. گوردون کورمیر و کیاونتیو تاربل به ترتیب در نقش آانگ و کاتارا عالی به نظر می رسند. تریلر همچنین دارای یک Firelord Ozai بدون پیراهن است که توسط آن بازی می شود گمشده دنیل دای کیم. البته، بدون شاهزاده زوکو و ژنرال آیرو که هر دوی آنها برجسته هستند، آواتار نخواهد بود. نقش آیرو را پل سون هیونگ لی بازی می‌کند، که تازه از دوران حضورش در کهکشانی دور، بسیار دور (او در مجموعه‌ای از نمایش‌های جنگ ستارگان حضور دارد.)

نسخه نتفلیکس از آواتار: آخرین هواساز با همه قسمت‌ها در ۲۲ فوریه پخش می‌شود. خالقان سریال اصلی مایکل دانته دی‌مارتینو و برایان کونیتزکو اما هستند برای پیشبرد ماجراهای Aang و باند، علاوه بر پروژه های بیشتر در جهان آواتار.

در مورد نتفلیکس، این فقط آخرین اقتباس لایو اکشن از یک کارتون از قبل موجود است. انیمه یک تکه در اوایل سال جاری یک نمایش دریافت کردم، قبل از آن کابوی بی باپ، یادداشت مرگ، کیمیاگر تمام فلزی و چندین مورد دیگر

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflixs-full-avatar-the-last-airbender-trailer-nails-the-vibe-of-the-cartoon-195539387.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/netflixs-full-avatar-the-last-airbender-trailer-nails-the-vibe-of-the-cartoon-195539387.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *