OnePlus Buds 3 به دلیل قیمت مقرون به صرفه، به طرز چشمگیری شبیه هدفون های بی سیم Pro است.

در کنار الف گوشی هوشمند پرچمدار جدیدOnePlus Buds 3 اولین عرضه جهانی خود را داشته و عملکردی برابر با (در برخی موارد، بهتر از) ارائه می دهد. OnePlus Buds Pro 2. و نکته مهم این است که آنها ارزان تر از مدل های قدیمی هستند.

ما ابتدا از طریق a با دستگاه ها آشنا شدیم نشت از اوایل ژانویه. همانطور که معلوم شد، آن نشت بسیاری از چیزها را درست کرد. را برگه مشخصات رسمی تأیید می کند که هر نیمه مجهز به یک توییتر ۶ میلی متری در کنار یک ووفر ۱۰٫۴ میلی متری هستند. عمر باتری در Buds 3 با جعبه شارژ برای ۴۴ ساعت تنظیم شده است. بدون کیس، انتظار می رود که آنها با یک بار شارژ ۱۰ ساعت دوام بیاورند. بسیاری از ویژگی های اشاره شده در گزارش اولیه وجود خواهد داشت. این شامل صدای سه بعدی است که صدای فضایی را قادر می‌سازد، پشتیبانی از کدک LHDC 5.0 برای «جریان‌گذاری با تأخیر کم» و همچنین جفت سریع Google برای اتصال سریع.

تا اینجای کار، همه چیز با نشتی هماهنگ است. با این حال، گزارش قبلی در مورد اینکه چگونه برخی از ویژگی‌ها، مانند حذف نویز تطبیقی ​​(ANC) می‌توانند در OnePlus Buds 3 قوی باشند، به جزئیات اشاره نکرده است.

OnePlus Buds 3 به دلیل قیمت مقرون به صرفه، به طرز چشمگیری شبیه هدفون های بی سیم Pro است.

(اعتبار تصویر: OnePlus)

مسدود کردن جهان

ما به طور خاص ANC Buds 3 را برجسته می کنیم زیرا به نظر می رسد این شرکت آنها را به گونه ای خاص طراحی کرده است که قدرتمند باشند. طبق گفته OnePlus، می تواند تا ۹۹٫۶ درصد از نویزهای بیرونی را مسدود کند. به نظر می رسد که این عدد نتیجه چندین فناوری است که به صورت هماهنگ کار می کنند.

به گفته وان پلاس، ANC به تنهایی می تواند تا ۴۹ دسی بل نویز را مدیریت کند. سپس توسط یک “الگوریتم هوشمند” به نام Smart Scene Noise Cancellation پشتیبانی می شود. کاری که انجام می دهد این است که صدای محیط را در مکان فعلی شما تجزیه و تحلیل می کند و سپس ANC را متناسب با آن تنظیم می کند. نمایشی از این فناوری را می توان در سایت مشاهده کرد صفحه محصول OnePlus Buds 3 و مسلماً چشمگیر است.

با پخش صدای یک خیابان شلوغ شهری با بوق زدن ماشین‌ها و صحبت کردن با صدای بلند شروع می‌شود. با فعال سازی، خیابان کاملاً خفه می شود زیرا به سختی می توانید صدای محیط بیرون را بشنوید. در نسخه ی نمایشی دیگری، یک قطار مترو در حال غرش به زمزمه تبدیل می شود. سه سطح برای ANC وجود دارد – خفیف، متوسط ​​و حداکثر. اگر بخواهید قدرت این ویژگی را تغییر دهید، می‌توانید در هر زمانی بین آن‌ها جابه‌جا شوید.

علاوه بر این، OnePlus ادعا می کند که ANC هدفون ها “شکل کانال گوش شما” را اسکن می کند تا بهتر صدا را مسدود کند و “موسیقی را در جریان نگه دارد”.

ویژگی های قابل توجه و در دسترس بودن

البته در OnePlus Buds 3 چیزهای بیشتری از حذف نویز تطبیقی ​​وجود دارد.

الگوریتم دیگری به نام AI Clear Call وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که تماس های تلفنی بدون توجه به هر چیزی شفاف باقی می مانند. این نرم‌افزار همراه با سه میکروفون داخلی کار می‌کند که هرکدام دارای «طراحی ضد نویز باد» هستند. به ویژه ورزشکاران و ورزشکاران از درجه مقاومت هدفون IP55 برای جلوگیری از نفوذ عرق در طول تمرینات شدید قدردانی خواهند کرد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به کنترل صدا و BassWave اشاره کرد. یک نرم افزار اختصاصی که خروجی باس هدفون ها را بیشتر می کند.

OnePlus Buds 3 در حال حاضر برای پیش خرید در رنگ های خاکستری متالیک و آبی پر زرق و برق موجود است. در امریکا، قیمت آنها ۹۹٫۹۹ دلار است با مجموعه حمل و نقل برای دوشنبه، ۵ فوریه. در بریتانیا و اتحادیه اروپا، آنها برای خرده فروشی ۸۹٫۰۰ پوند و ۸۹٫۰۰ یورو، به ترتیب. تاریخ حمل و نقل برای دو منطقه اروپایی برای پنجشنبه، ۸ فوریه تعیین شده است. صرف نظر از اینکه آنها را از کجا خریداری کنید، مدل های جدید به طور قابل توجهی ارزان تر از OnePlus Buds Pro 2 خواهند بود که همچنان هزینه دارد. ۱۳۰ دلار در آمازون.

اگر به دنبال یک دستگاه تلفن همراه برای جفت شدن با هدفون هستید، لیست TechRadar را بررسی کنید. بهترین گوشی های هوشمند OnePlus برای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/the-oneplus-buds-3-look-like-impressively-pro-wireless-earbuds-for-their-affordable-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *