تریلر Avatar: The Last Airbender نمایش فانتزی آتشین و حماسی را به نمایش می گذارد که نتفلیکس به شدت به آن نیاز دارد.

تریلر Avatar: The Last Airbender نمایش فانتزی آتشین و حماسی را به نمایش می گذارد که نتفلیکس به شدت به آن نیاز دارد.

تریلر رسمی اقتباس لایو اکشن نتفلیکس از آواتار: آخرین هواساز وارد شده است، و به نظر می رسد پروژه فانتزی حماسی است که تایتان استریم به شدت به آن نیاز دارد.

با نمایش‌های فانتزی متعددی که در حاشیه قرار دارند نتفلیکس در ماه ها و سال های اخیر، جهان بهترین سرویس پخش نیاز مبرمی به نمایشی هیجان انگیز دارد تا ثابت کند از آوردن چنین ژانری به پایگاه جهانی طرفداران خود دست بر نمی دارد.

خوشبختانه، به نظر می رسد آواتار: آخرین هواساز جای خالی کاتالوگ پشت تلویزیون نتفلیکس را پر خواهد کرد. در واقع، بر اساس آخرین تیزر آن، که در ادامه از اولین تریلر مناسب و حماسی سریال لایو اکشن که در نوامبر ۲۰۲۳ عرضه شد، انتظار داریم چیزهای بزرگی از برداشت پخش کننده از انیمه دوست داشتنی نیکلودئون داشته باشیم.

برای کسانی که با آخرین تلاش نتفلیکس برای تبدیل یک سریال انیمیشنی معتبر به یک برنامه تلویزیونی اکشن زنده آشنا نیستند، اولین نقطه تماس شما باید متعلق به ما باشد. آواتار: آخرین هواساز هاب، که مملو از آخرین اطلاعاتی است که ما در مورد این سری داریم. اگر به خلاصه داستان نیاز دارید، ما در این زمینه نیز شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

در خلاصه داستان طولانی نتفلیکس آمده است: “آب. زمین. آتش. هوا. چهار ملت زمانی در هماهنگی با آواتار، استاد هر چهار عنصر و حفظ صلح بین آنها زندگی می کردند.” “اما همه چیز زمانی تغییر کرد که ملت آتش به Nomads هوایی حمله کرد و آنها را از بین برد، اولین گامی که آتش‌بندان برای تسخیر جهان برداشتند. با تجسم فعلی آواتار که هنوز ظهور نکرده است، جهان امید خود را از دست داده است.

“اما، مانند نوری در تاریکی، زمانی که آنگ (گوردون کورمیر)، یک کوچ‌نشین هوایی جوان – و آخرین در نوع خود – دوباره بیدار می‌شود تا جایگاه واقعی خود را به عنوان آواتار بعدی بگیرد، امید به وجود می‌آید. در کنار دوستان تازه‌یافته‌اش سوکا (ایان) اوسلی) و کاتارا (کیاونتیو)، خواهر و برادر و اعضای قبیله آب جنوبی، آانگ برای نجات جهان و مبارزه با یورش مهیب آتش لرد اوزای (دانیل دائه کیم) تلاشی خارق‌العاده و اکشن را آغاز می‌کند. با یک ولیعهد زوکو (دالاس لیو) که مصمم است آنها را دستگیر کند، کار آسانی نخواهد بود. آنها به کمک بسیاری از متحدان و شخصیت های رنگارنگی که در طول مسیر ملاقات می کنند نیاز دارند.”

بیشتر ببین

آواتار: آخرین هواساز یکی از ۱۰ برنامه تلویزیونی هیجان انگیز که نمی توانم در اوایل سال ۲۰۲۴ منتظر آنها باشم، بنابراین من مشتاقم تا چیزهای بیشتری را ببینم که نتفلیکس ساخته است. با داشتن سه فصل از سریال اصلی که باید از آنها الهام گرفت، دعا می‌کنم که این سریال هم طول بکشد و به امثال این سریال نپیوندد. سایه و استخوان و راهبه جنگجو در انبوه قراضه لغو

این غول استریم امیدوار است که آخرین اقتباس از انیمه‌اش به همان اندازه که از آن استقبال می‌شود، مورد استقبال قرار گیرد یک تکهمعروف به یکی از بهترین نمایش های نتفلیکسو نه فلاپ انتقادی و تجاری آن به صورت کابوی بی باپهم.

آواتار: آخرین هواساز به طور کامل در نتفلیکس در روز جمعه، ۲۱ فوریه نمایش داده می‌شود. با TechRadar دوباره تماس بگیرید تا برای پوشش ما در مورد تخیل مجدد لایو اکشن منتشر شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/avatar-the-last-airbender-trailer-teases-a-fiery-epic-fantasy-show-that-netflix-desperately-needs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *