تست بتای بعدی Zenless Zone Zero در راه است

Zenless Zone Zero، بازی بعدی از Genshin Impact و هنکای: راه آهن ستاره توسعه دهنده miHoYo، در حال برگزاری یک آزمایش بتا است.

بازیکنان بالای ۱۶ سال اکنون می تواند درخواست دهد شانس کسب جایگاهی در بتا را داشته باشید. مانند تست های قبلی، اگر همه شرایط را برآورده کنید – پیش ثبت نام کنید، دوستان را برای پیش ثبت نام با استفاده از پیوند خود دعوت کنید، و ماموریت های روزانه را کامل کنید – بلیت های اضافی برای ورود به قرعه کشی ایجاد خواهید کرد که ممکن است به دعوت بتا ختم شود یا نباشد. .

Zenless Zone Zero – ویدیو اعلام وضعیت پخش | بازی های PS5.در یوتیوب تماشا کنید

این آخرین نسخه بتا به شما این شانس را می دهد که شخصیت جدید Zhu Yuan و گروه New Eridu را امتحان کنید و مانند قبل، جوایز واقعی و همچنین جوایز مجازی در طول قرعه کشی جایزه وجود دارد.

سازنده بازی نقش آفرینی فوق العاده موفق Genshin Impact به درستی بازی جدید Zenless Zone Zero را معرفی کرد الان تقریبا دو سال پیش

بعد از یک اذیت اولیهHoYoverse – که تمام عملیات های جهانی miHoYo در خارج از چین را مدیریت می کند – فاش کرد که Zenless Zone Zero یک بازی اکشن نقش آفرینی است و آن را به عنوان یک عنوان فانتزی شهری و “تلاش برای کشف بیشتر گیم پلی اکشن محور” توصیف کرد.

یخی Zenless Zone Zero برای PS5 نیز عرضه خواهد شد. در ابتدا به عنوان یک نشان داده شد اکشن RPG برای کامپیوتر و موبایلپورت PS5 در ماه گذشته اعلام شد وضعیت بازی پلی استیشن.


منبع: https://www.eurogamer.net/zenless-zone-zeros-next-beta-test-is-on-the-way?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *