گوگل ۲۵۰ دلار تخفیف برای پیکسل ۸ پرو ارائه می کند

در بیشتر سال‌ها، من به شما می‌گویم که Pixel 8 Pro همیشه ۲۰۰ دلار تخفیف دارد و پرداخت یک پنی بیش از ۲۰۰ دلار احمقانه است. در یک چرخش که من دقیقاً ندیدم به این زودی عرضه شود، گوگل اکنون بهترین تلفن خود را حتی بیشتر از این تخفیف می دهد، به طوری که اکنون تخفیف ۲۰۰ دلاری به پایان رسیده است. اکنون باید به دنبال کاهش قیمت ۲۵۰ دلاری در پیکسل ۸ پرو باشید، همانطور که گوگل در حال حاضر به دنبال آن است.

در یک یادداشت مرتبط، گوگل تخفیف پیکسل ۸ خود را به ۲۰۰ دلار (از ۱۵۰ دلار) افزایش داده است. معاملات پیکسل در حال حاضر بهترین هستند که دیده ایم.

بهترین معامله Pixel 8 Pro تا به امروز: Google Pixel 8 Pro با ۲۵۰ دلار تخفیف (بررسی ما) اگر تنها چیزی که نیاز دارید ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد، می تواند ۷۴۹ دلار قیمت داشته باشد. اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، مانند ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت، آن ها هم ۲۵۰ دلار تخفیف دارند، بنابراین شما به ترتیب ۸۰۹ دلار یا ۹۲۹ دلار می پردازید.

اینها قیمت‌های باورنکردنی برای گوشی‌هایی هستند که از طرف Google با «Pro» رفتار شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی همچنان جدیدترین و نوآورانه‌ترین ویژگی‌ها را قبل از هر دستگاه پیکسل دیگری مشاهده خواهد کرد، خوب، حداقل تا زمانی که Pixel 9 Pro ظاهر شود. ما ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی Gemini Nano را در Pixel 8 Pro و همچنین ابزارهای اضافی دوربین مانند کنترل‌های Pro در دوربین دیده‌ایم. Pixel 8 Pro پادشاه است و گوشی پیکسلی است که در حال حاضر می‌توانید آن را خریداری کنید.

مجدداً، تخفیف ۲۵۰ دلاری برای همه مدل‌ها و رنگ‌ها است، بنابراین با خیال راحت از فروشنده Google Pixel مورد علاقه خود خرید کنید.

لینک های پیکسل ۸ پرو: آمازون | بهترین خرید | فروشگاه گوگل

Pixel 8 نیز با تخفیف زیادی روبرو می شود: پیکسل ۸ (بررسی ما)، دیگر گوشی فوق‌العاده گوگل در حال حاضر نیز تخفیف بیشتری می‌بیند. معمولاً در فروش با کاهش قیمت ۱۵۰ دلاری، گوگل اکنون آن را به ۲۰۰ دلار افزایش می دهد، که به معنای قیمت اولیه ۴۹۹ دلار است.

با ۴۹۹ دلار، ۱۲۸ گیگابایت خواهید داشت، اما ۲۵۶ گیگابایت در کنار مدل پایه تخفیف داده می شود. با ۲۰۰ دلار تخفیف، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی فقط ۵۵۹ دلار است. و مانند ۸ Pro، همه رنگ ها با این نرخ جدید در دسترس هستند.

برای یادآوری، هر دو گوشی قرار است سال‌ها و سال‌ها به‌روزرسانی دریافت کنند. از آنجایی که این‌ها فقط در اکتبر سال گذشته راه‌اندازی شدند، هنوز بیش از ۶ سال از نرم‌افزار جدید در گوشه و کنار دارند. اینجا نمی توانید اشتباه کنید.

پیوندهای پیکسل ۸: آمازون | بهترین خرید | فروشگاه گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/17/google-drops-250-off-pixel-8-pro-200-off-pixel-8-in-best-prices-yet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *