تست بتای Zenless Zone Zero در راه است، اما نکته ای وجود دارد

بازی جدید توسعه‌دهنده Genshin Impact miHoYo، Zenless Zone Zero، از بازیکنان دعوت می‌کند تا علاقه خود را به یک آزمایش بتا کاملاً جدید اعلام کنند.

بازیکنان بالای ۱۶ سال در رایانه شخصی و دستگاه‌های Android/iOS اکنون می تواند درخواست دهد برای اینکه شانس کسب جایگاهی در نسخه بتا داشته باشید، اگرچه miHoYo تاکید می کند که این آزمایش فقط برای “حساب های محدود” باز است و همه داده ها در پایان حذف خواهند شد.


کلاه ایمنی خود را بپوشید، ما در حال حرکت هستیم! | تیزر تست Zenless Zone Zero Equalizing.

در حال حاضر، مشخص نیست که آزمون بتا چه زمانی اجرا می‌شود یا حتی تا چه زمانی باید نام خود را در لیست قرار دهید، اما از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا پیش‌ثبت‌نام و نظرسنجی ثبت‌نام «تست برابری» را با موفقیت تکمیل کنند. برای شانس بردن صلاحیت آزمون برابری ثبت نام کنید.”

تمام الزامات را برآورده کنید – برای نسخه بتا ثبت نام کنید، بررسی تست برابری را تکمیل کنید، حساب های رسمی رسانه های اجتماعی Zenless Zone Zero و Type II را دنبال کنید، و رویداد وب “رویای معطر ساندویچ” را تماشا کنید – و پنج بلیط دریافت خواهید کرد. برای ورود به قرعه‌کشی که ممکن است به دعوت بتا ختم شود یا خیر.

اگر فقط برای انجام یک بازی ناتمام، همه اینها خیلی بد به نظر می رسد، ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید جوایز واقعی از جمله دستگاه های هوشمند، هدست، دوربین ها و نشان ها نیز قابل دریافت هستند.


تست بتای Zenless Zone Zero در راه است، اما نکته ای وجود دارد
اعتبار تصویر: miYoHo

برای جزئیات کامل، از جمله حداقل مشخصات، به ادامه مطلب بروید وب سایت رسمی و تست کن

سازنده بازی نقش آفرینی فوق العاده موفق Genshin Impact به درستی بازی جدید Zenless Zone Zero را معرفی کرد الان تقریبا ۱۸ ماه پیش

بعد از یک اذیت اولیهHoYoverse – که تمام عملیات های جهانی miHoYo در خارج از چین را مدیریت می کند – فاش کرد که Zenless Zone Zero یک بازی اکشن نقش آفرینی است و آن را به عنوان یک عنوان فانتزی شهری و “تلاش برای کشف بیشتر گیم پلی اکشن محور” توصیف کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/zenless-zone-zeros-beta-test-is-coming-but-theres-a-catch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *