Fortnite از زمان انتشار فصل نوستالژیک OG خود همچنان رکوردهای تعداد بازیکنان را می شکند

فورتنایت بازیکنان قطعا برای فصل جدید بازگشتی اینجا هستند. از زمان انتشاربه گفته ردیاب هایی مانند: «در پایان هفته گذشته، تعداد بازیکنان عمومی به بالاترین حد خود رسیده است. – روز شنبه با بیش از ۶٫۱ میلیون بازیکن همزمان به اوج خود رسید. با فصل ۵ فصل ۴ یا “Fortnite OG” فورتنایت در حال بازگشت به روزهای شکوه فصل ۱ خود است تا بازیکنان را به نقشه جزیره اصلی ۲۰۱۸ بازگرداند و تجهیزات و عناصر دیگر را از گذشته خود دوباره معرفی کند.

فصل با یک آپدیت طراحی شده در فصل ۱ فصل ۵ شروع شد و به روز رسانی های بعدی از مراحل دیگر تاریخ بازی خارج می شود. اما، انتظار می‌رود که این بازی تنها برای یک ماه اجرا شود و بازیکنان وقت خود را برای ورود به اکشن بتل رویال تلف نمی‌کنند. تعداد بازیکنان همزمان در تمام آخر هفته در حال افزایش بوده و به طور مداوم رکوردهای قبلی را شکسته است. در عرض چند ساعت پس از انتشار آپدیت، تعداد بازیکنان به بیش از ۳٫۹ میلیون نفر افزایش یافت. در حال حاضر، ۵٫۵ میلیون بازیکن در حال حاضر حضور داشتند فورتنایت از ساعت ۱۱ صبح

تعداد پخش‌های همزمان برای یک روز در روز جمعه، پس از اعلام به‌روزرسانی، تقریباً دو برابر شد، از آن‌هایی که در اوایل هفته دیده شد، به نزدیک به ۱٫۵ میلیون نفر رسید. شنبه بیش از ۱٫۸ میلیون بازی همزمان ثبت شده است. از آن زمان سال ها می گذرد فورتنایت اعدادی مانند این را دیده است، اما نمی توان گفت که آیا می تواند آن را حفظ کند یا خیر.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/fornite-keeps-breaking-player-count-records-since-releasing-its-nostalgic-og-season-160445720.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/fornite-keeps-breaking-player-count-records-since-releasing-its-nostalgic-og-season-160445720.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *