تست شخصیت های Vision Pro بهبود یافته در visionOS 1.1

اپل در حال حاضر در حال آزمایش است visionOS 1.1، اولین به روز رسانی اصلی سیستم عامل VisionOS که روی Vision Pro اجرا می شود. VisionOS 1.1 Personas را به‌روزرسانی می‌کند و گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد که این نرم‌افزار باعث می‌شود که Personas بهتر از قبل به نظر برسد. ما فکر کردیم که نگاه دقیق‌تری به Personas در VisionOS 1.1 بیندازیم و این به‌روزرسانی را با نرم‌افزار قبلی VisionOS 1.0.2 مقایسه کنیم.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

Personas یک ویژگی کلیدی در Vision Pro هستند که کاربر را در تماس‌های ویدیویی نشان می‌دهند زمان رویارویی، زوم و سایر پلتفرم ها. پرسوناها نمایش دیجیتالی از پوشنده ویژن پرو هستند و با استفاده از خود هدست عکس گرفته می شوند. با Vision Pro، کاربر یک اسکن سه بعدی صورت می گیرد که ساختار چهره، حالات، حرکات دست و موارد دیگر را ثبت می کند. اپل پرسونا را به عنوان “نمایندگی فضایی معتبر” یک شخص توصیف می کند.

اپل Personas را در ظرفیت بتا منتشر کرد و تمام سخت نیست که بفهمیم چرا با پرسوناهایی که در نسخه های اولیه نرم افزار “visionOS” به اشتراک گذاشته شده است. منتقدان شخصیت‌ها را «عمیقاً عجیب»، «عمیق در دره‌ی عجیب»، «مضحک» و «ترسناک» نامیده‌اند.

با visionOS 1.1، پرسوناها چشم‌هایی طبیعی‌تر، بهبود رنگ پوست و جزئیات بیشتری دارند که به واقع‌گرایی می‌افزاید، اگرچه ویژگی اسکن اپل هنوز با مو مشکل دارد.

اکثر پرسوناها با به‌روزرسانی ۱٫۱ به طرز محسوسی بهتر هستند، اما اپل هنوز باید کارهای زیادی انجام دهد تا حال و هوای غیرطبیعی و غیرطبیعی ماورایی را که نمایش‌های مجازی منتشر می‌کنند، از بین ببرد. VisionOS 1.1 در حال حاضر در نسخه بتا در دسترس توسعه دهندگان است و احتمالاً در ماه مارس در کنار iOS 17.4 عرضه خواهد شد.

این به‌روزرسانی همچنین تأیید تماس کلید، پشتیبانی از تنظیم مجدد هدست بدون رایانه و پشتیبانی از مدیریت دستگاه تلفن همراه را اضافه می‌کند.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/08/testing-personas-visionos-1-1/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *