دنباله‌دار CRKD برای Nitro Deck، کنترلر Neo S به سبک NES است

CRKD، سازندگان معشوق کنترلر Nitro Deck برای نینتندو سوییچ، گیم پد جدیدی را در روز پنجشنبه راه اندازی کرد که شبیه به ظاهر یک کنترلر NES امروزی است. بی‌سیم CRKD Neo S دارای چوب‌های شست جلوه‌های هال، رویه‌های چوبی قابل تعویض و قیمت خرده‌فروشی ۵۰ دلار است. با سوئیچ، رایانه های شخصی، دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون های هوشمند کار می کند.

گیم‌پد بلوتوث بسیاری از آنچه را که Nitro Deck شبیه «شکل واقعی و نهایی سوییچ» می‌داند، حمل می‌کند. این شامل دو انگشت شست (هر دو با جلوه هال با قابلیت تعویض بالا) یک D-pad، چهار دکمه اکشن، ماشه، دکمه‌های برگشتی قابل نقشه برداری و لرزش قابل تنظیم است.

CRKD Neo S در طرح‌ها و رنگ‌های خلاقانه مختلفی عرضه می‌شود که چندین مورد از آن‌ها به نوستالژی نینتندو کمک می‌کنند. به عنوان مثال، رنگ طلایی شبیه به رنگ نینتندو است بازی و تماشا و اورجینال فامیکام با طرح رنگی آشنای قرمز و طلایی. در همین حال، Neo S شفاف به انواع شفاف کنترلر Nintendo 64 و کنسول قابل حمل Game Boy Color بازگشته است.

سه نوع (شکوفه، اسپلتر و آشغال) توسط مدیر خلاق CRKD، POPeART طراحی شده است. آثار او از وابی سابی زیبایی شناسی سنتی ژاپنی الهام گرفته شده است که بر اصول ناقص بودن، ناپایداری و ناقصی استوار است. یا همانطور که POPeArt می گوید: “هیچ چیز ماندگار نیست، هیچ چیز تمام نشده است و هیچ چیز کامل نیست.”

CRKD، که کنترلر را به عنوان یک “بیانیه” و “یک اثر هنری” توصیف می کند، امیدوار است که Neo S را نه تنها برای انجام بازی، بلکه به عنوان یک کلکسیون خریداری کنید. علاوه بر طرح‌های جسورانه (۹ طرح در هنگام راه‌اندازی در دسترس خواهند بود)، برنامه تلفن همراه این شرکت محصولات ثبت‌شده شما را ردیابی می‌کند، گواهی دیجیتالی مالکیت ارائه می‌کند و «رتبه نادری» لوازم جانبی را نمایش می‌دهد. هر چقدر هم که طراحی ها جذاب باشد، باید دید که چه تعداد از گیمرها به سراغ تاکتیک های بازاریابی می روند تا شما را وادار به خرید کنترلرهای اضافی به عنوان سرگرمی کند.

قیمت هر نسخه Neo S 50 دلار است. در زمان انتشار، آنها قرار است در ماه آوریل ارسال شوند. کنترلر برای پیش سفارش در وب سایت CRKD

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/crkds-follow-up-to-the-nitro-deck-is-the-nes-style-neo-s-controller-211222823.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/crkds-follow-up-to-the-nitro-deck-is-the-nes-style-neo-s-controller-211222823.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *