تسلا تخمین برد مدل Y را حدود ۲۰ مایل کاهش می دهد

تسلا تخمین برد دو خودروی مدل Y، مدل Y Long Range و Model Y Performance را شش درصد کاهش داده است. این برد برد بلند مدل Y را از ۳۳۰ مایل به ۳۱۰ مایل و مدل Y Performance از ۳۰۳ مایل به ۲۸۵ مایل کاهش می دهد. این درایو عقب مدل Y تحت تأثیر قرار نگرفت و رتبه دامنه ۲۶۰ مایل خود را حفظ می کند.

تسلا تخمین برد مدل Y را حدود ۲۰ مایل کاهش می دهد
تسلا

هیچ دلیل رسمی وجود ندارد که چرا تسلا تخمین‌های محدوده را کاهش داده است، اما مدت‌هاست که یک راز آشکار در صنعت است که این شرکت تمایل دارد این معیارها را اغراق کند. در واقع کره جنوبی فقط به همین دلیل اتهاماتی نیز مطرح شده است که برای لغو یا به حداقل رساندن شکایات خدمات مربوط به محدوده.

به عبارت دیگر ، این شرکت احتمالاً این حرکت را انجام داده است تا تخمین دامنه آن با دقت بیشتری واقعیت را منعکس کند و نه برخی از تفکرات پای در آسمان. این طور نیست که تخمین های قدیمی دروغ های صاف بوده است. محاسبات دامنه فقط شرایط آب و هوایی مناسب را با یک راننده کامل که وسیله نقلیه با حداکثر راندمان کار می کند ، فرض می کند. در دنیای واقعی، به ندرت چنین است.

سازمان حفاظت محیط زیست بسیاری از این آزمایشات را انجام می دهد و اذعان می کند که شرایط رانندگی بکر به ندرت با متغیرهای زندگی واقعی مطابقت خواهد داشت. برای این منظور، آژانس با افزایش یا کاهش تخمین دامنه پس از انجام آزمایشات خود. بسیاری از تولید کنندگان تصمیم می گیرند که داوطلبانه تخمین دامنه را کاهش دهند تا انتظارات راننده بهتر مطابقت داشته باشد. به نظر می رسد تسلا به سمت دیگری رفته است.

حتی الگوریتم های تسلا این نادرستی ها را تصدیق می کنند. اگر مدل Y را به طور کامل شارژ کنید و مقصدی را در فاصله ۲۶۰ مایلی تعیین کنید، الگوریتم ناوبری به طور خودکار شما را از طریق سوپرشارژر هدایت می کند، همانطور که با نشان داده شده است. الکترک. اگر واقعاً دامنه بود ، مثلاً ۳۳۰ مایل ، لازم نیست این کار را انجام دهد.

در حال حاضر ، این تغییرات فقط در مورد نسخه های طولانی و عملکرد مدل Y اعمال می شود. ما نمی دانیم که آیا سایر وسایل نقلیه تسلا تخمین های محدودیت تجدید نظر را دریافت می کنند یا خیر. این شرکت دارای بخش روابط عمومی/ارتباطات نیست. بنابراین واقعاً کسی نیست که برای کسب اطلاعات بیشتر به آن دسترسی پیدا کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tesla-lowers-model-y-range-estimates-by-around-20-miles-165640710.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/tesla-lowers-model-y-range-estimates-by-around-20-miles-165640710.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *