این برنامه جدید آیفون می تواند شما را از یک فاجعه Apple Music نجات دهد

اپل موزیک به راحتی یکی از بهترین خدمات پخش موسیقی می توانید استفاده کنید، اما شکی نیست که مزاحمت هایی دارد. با این حال، اکنون یک برنامه جدید ظاهر شده است که می تواند یکی از بزرگترین مشکلات برنامه موسیقی اپل را حل کند.

تماس گرفت باز پیچی، برنامه توسعه دهنده iOS Feel Good Tech به شما امکان می دهد موسیقی و لیست های پخشی را که به طور تصادفی از کتابخانه Apple Music خود حذف کرده اید بازیابی کنید. این می‌تواند باعث صرفه‌جویی در ساعت‌ها در بازسازی شما شود، به خصوص اگر فهرست پخشی حاوی صدها آهنگ را گم کرده باشید.

توسعه دهنده Rewind را توصیف می کند به عنوان “مانند ماشین زمان، اما برای Apple Music.” به این دلیل که به شما امکان می‌دهد از لیست‌های پخش، آهنگ‌ها و موزیک ویدیوها از کتابخانه Apple Music خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت بروز بدترین اتفاق، بتوانید آنها را بازیابی کنید.

Rewind برای دانلود و استفاده رایگان است، اما دارای یک لایه Ultra پولی است که شامل پشتیبان‌گیری خودکار است که در پس‌زمینه کار می‌کند و به این معنی است که نیازی به شروع دستی پشتیبان‌گیری ندارید. Ultra یک خرید یکباره است، بنابراین هیچ اشتراک تکراری در کار نیست.

بهبود Apple Music

این برنامه جدید آیفون می تواند شما را از یک فاجعه Apple Music نجات دهد

(اعتبار تصویر: لنس اولانوف)

شبیه به ماشین زمان، Rewind به شما امکان می دهد تا به گذشته برگردید تا نسخه های قبلی کتابخانه Apple Music خود را که از آنها نسخه پشتیبان تهیه کرده اید مشاهده کنید. علاوه بر این، توسعه‌دهنده خاطرنشان می‌کند که می‌توانید موسیقی و لیست‌های پخش را با اطمینان حذف کنید، زیرا می‌دانید که اگر نظر خود را تغییر دهید می‌توانید دوباره آنها را بازیابی کنید.

Rewind تنها یکی از چندین برنامه عالی است که به بهتر شدن Apple Music کمک می کند. کپسول آهنگبرای مثال، فهرست‌های پخش الگوریتمی سفارشی ایجاد می‌کند که به شما امکان می‌دهد جواهرات فراموش شده را در کتابخانه خود دوباره کشف کنید. MusicHarborدر همین حال، به شما امکان می دهد هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنید و از کنسرت ها و نسخه های جدید به روز باشید. حتی برنامه هایی وجود دارند که رابط کاربری Apple Music را به طور کامل اصلاح می کنند، از جمله مارویس و سور.

و در حالی که امیدوارید هرگز نیازی به استفاده از Rewind نداشته باشید، پشتیبان‌گیری‌های مفید آن می‌تواند به جلوگیری از فاجعه کمک کند. اگر فکر می کنید مستعد تصادف هستید، شاید ارزش دیدن داشته باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/apple-music/this-new-iphone-app-could-save-you-from-an-apple-music-disaster

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *