تسلا در جنگ شارژ EV پیروز شده است

آخرین سازنده ای است که متعهد به استفاده از NACS (استاندارد شارژ آمریکای شمالی) تسلا است. این شرکت آخرین بازمانده در میان خودروسازان بزرگ بود، به این معنی که NACS در حال تبدیل شدن به یک استاندارد رایج واقعی است.

مطابق با خودروهای الکتریکی از برندهای Stellantis (که شامل دوج، کرایسلر، فیات، رم، جیپ و آلفارومئو می‌شوند) از سال آینده استفاده از رابط NACS را در مدل‌های منتخب آغاز خواهند کرد. این خودروساز همچنین یک آداپتور برای وسایل نقلیه موجود ارائه می دهد، به این معنی که رانندگان می توانند با استفاده از پورت های NACS یا سیستم شارژ ترکیبی (CCS) شارژ کنند.

Stellantis می‌گوید استقبال از NACS مبتنی بر تعهد خود با شش خودروساز دیگر است بیش از ۳۰۰۰۰ نقطه شارژ سریع در بزرگراه ها و مناطق شهری در آمریکای شمالی تا سال ۳۰۳۰٫ این ایستگاه ها از NACS و CCS پشتیبانی خواهند کرد.

این خودروساز به امثال فولکس واگن، ، ، ، ، ، و در حمایت از NACS اپراتورهای شبکه شارژ EV و همچنین متعهد شد که NACS را پس از تسلا بپذیرد در اواخر سال ۲۰۲۲

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tesla-has-won-the-ev-charging-wars-155726724.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/tesla-has-won-the-ev-charging-wars-155726724.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *