تصاویر واقعی گوشی ریزر ۵۰ اولترا موتورولا لو رفت

احتمالاً به‌زودی شاهد عرضه گوشی ریزر ۵۰ اولترا موتورولا خواهیم بود، زیرا تصاویر زنده این گوشی تاشو در فضای مجازی منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی از نظر طراحی، تفاوت زیادی با ریزر ۴۰ اولترا ندارد.

این دو عکس از طریق سایت ۹۱Mobiles منتشر شده است. پشت گوشی ظاهری آشنا با صفحه نمایش ثانویه و ماژول دوربین افقی دارد. بالای پنل جلویی گوشی یک حفره دیده می‌شود که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است.

تصاویر واقعی گوشی ریزر ۵۰ اولترا موتورولا لو رفت

برخی مشخصات احتمالی گوشی ریزر ۵۰ اولترا

علاوه‌براین، این گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی تاشو با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. رنگ‌بندی این گوشی نیز احتمالاً شامل آبی، نارنجی و سبز خواهد بود.

Razr 50 Ultra قبلاً در مرجع گواهی BIS ظاهر شده بود که نشان می‌داد این دستگاه احتمالاً در هند عرضه خواهد شد. جدا از این، فعلاً اطلاعات کمی در مورد تاشوی آینده وجود دارد.

نسل قبلی ریزر ۵۰ اولترا، یعنی Razr 40 Ultra دارای صفحه نمایش اصلی ۶٫۹ اینچی LTPO OLED و صفحه نمایش ثانویه ۳٫۶ اینچی است. پنل پشتی دارای یک دوربین دوگانه ۱۲ + ۱۳ مگاپیکسلی است؛ در پنل جلویی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

ریزر ۴۰ اولترا در ژوئن ۲۰۲۳ عرضه شد، بنابراین احتمالاً جانشین آن نیز در ماه ژوئن سال جاری (خرداد-تیرماه ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد؛ البته این تاریخ عرضه فقط در حد حدس‌و‌گمان است و برای اطلاع دقیق از این موضوع، باید کمی بیشتر صبر کنیم. بااین‌حال، عرضه تصاویر واقعی ریزر ۵۰ اولترا نشان‌دهنده این است که به تاریخ معرفی و عرضه رسمی این گوشی نزدیک هستیم. باید منتظر ماند و دید که این گوشی تاشو می‌تواند با قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، کاربران را جذب کند یا خیر.


منبع: https://digiato.com/mobile/real-images-of-motorola-razr-50-ultra-were-leaked

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *