برای ساعت های هوشمند فسیلی تمام شد

یک هفته پیش، به شما گفتیم که به فروشگاه آنلاین Fossil بروید تا یکی از آخرین ساعت‌های هوشمند Wear OS آنها را خریداری کنید. که به ۷۹ دلار کاهش یافته بود. در حالی که ما مطمئن شدیم که در صورت خرید یکی از آنها انتظار زیادی از آینده نداشته باشید، قیمت آنقدر خوب بود که علاقه‌مندان باید بدانند که فرصت ارزانی برای آزمایش آب ساعت هوشمند دارند.

اکنون که یک هفته جلوتر رفته‌ایم، به نظر می‌رسد که فسیل رسماً خانه را پاکسازی کرده است و به عصر سازنده ساعت‌های هوشمند فسیل پایان می‌دهد. اگر وارد برگه «ساعت‌های هوشمند» آنها شوید (اینجا)، اکنون نوشته شده است، “متأسفیم، اما نتیجه ای یافت نشد.” همین لینک تنها چند روز پیش لیست بلندبالایی از ساعت‌های تخفیف‌خورده را بازگرداند. ساعت‌های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS که زمانی ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسیدند به ۷۹ دلار کاهش یافتند تا از شر تمام ساعت‌های باقی‌مانده خلاص شوند.

تمام شد – Fossil از Wear OS و دنیای ساعت‌های هوشمند هیبریدی خارج شد.

برای ساعت های هوشمند فسیلی تمام شد

تا حدودی غم انگیز است که همه اینها را ببینیم. زمانی بود که Fossil تنها شرکتی بود که سیستم عامل Wear OS گوگل را زنده نگه می داشت. آن‌ها در واقع ساعت‌های مناسبی نیز ساخته‌اند، حتی اگر هنوز سهم عادلانه‌ای از مشکلات خود را داشته باشند. دیدن ساعت‌های جدید فسیلی که هر ساله در نمایشگاه CES وارد فضا می‌شوند، همیشه جالب بود، اما زمانی که برای شروع سال ۲۰۲۴ سکوت کردند، فقط برای تایید آنها انجام شده استنمی توانستیم با ناراحتی سر تکان دهیم.

نگاه کنید، گوگل اکثر ساعت‌سازان Wear OS شخص ثالث را کشت، زمانی که با سامسونگ قراردادی برای بازگرداندن آنها به Wear OS با Galaxy Watch 4 انجام داد. شرکت هایی مانند فسیل را مجبور کرد تا در تاریکی بنشینند. سعی کنید ساعت ها را با نسخه کامل سیستم عامل برای یک سال کامل بفروشیدبه آنها وظیفه ایجاد برنامه همراه سفارشی خود را داد و همچنین ارتقای ساعت های قدیمی را پس از در دسترس بودن به روز رسانی بسیار دشوار کرد.

سامسونگ مطمئناً ساعت‌های باکیفیتی تولید می‌کند، گوگل خط پیکسل واچ خود را دارد تا به شما بفروشد، و ما حداقل OnePlus را داریم که در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کند، اما عدم ورود دیگران به این فضا مایه تاسف است. من فکر می‌کنم واقعاً فرصتی در اینجا وجود دارد، به‌ویژه با پیشرفت‌های اخیر در ساعت‌های هوشمند، اما هیچ‌کس واقعاً برای امتحان کردن قدم نمی‌گذارد. ما عاشق انتخاب هستیم و دیگر تعداد زیادی در Wear OS وجود ندارد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/06/its-over-for-fossil-smartwatches/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *