تصمیم خرید پیکسل ۹ شما پیچیده شده است

خبر بزرگ این هفته اکنون این است Pixel 9 Pro XL. اخیرا بود گزارش شده است که ما می‌توانیم در پاییز امسال انتظار سه مدل (اندازه) مختلف پیکسل ۹ را داشته باشیم – Pixel 9، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL.

ما هنوز جزئیات مهمی در مورد Pro XL، مانند اندازه آن، به دست نیاورده ایم، اما به لطف اندازه گیری های گزارش شده برای پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو، می توانیم شروع به حدس زدن در مورد آنچه که گوگل ممکن است ارائه دهد، شروع کنیم. برای مثال، پیکسل ۹ با ابعاد ۱۵۲٫۸ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر گزارش شده است و پیکسل ۹ پرو با ابعاد ۱۶۲٫۷ در ۷۶٫۶ در ۸٫۵ میلی‌متر عرضه می‌شود. برای کمک به شما در تصویر کردن این موضوع، پیکسل ۸ پرو دارای ابعاد ۱۶۲٫۶ در ۷۶٫۵ در ۸٫۸ است – از نظر اندازه بسیار نزدیک به ابعاد گزارش شده پیکسل ۹ پرو.

ایده پشت XL باید طرفداران گوگل را هیجان زده کند. به طور معمول، XL دارای بدنه بزرگتر است که امکان نمایشگر بزرگتر و باتری بزرگتر را فراهم می کند. همچنین می‌تواند فضای بیشتری را برای افزودن سخت‌افزار دوربین متفاوت برای گوگل فراهم کند، اما باز هم، ما هنوز اطلاعاتی در مورد آنچه که Pixel 9 Pro XL ارائه می‌کند و تفاوت آن با دو دوربین دیگر را مشاهده نکرده‌ایم.

می دانیم که زود است، اما اگر امروز مجبور شوید یکی را انتخاب کنید، به کدام یک تمایل دارید؟

تصمیم خرید پیکسل ۹ شما پیچیده شده است بارگذاری…


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/27/wednesday-poll-which-pixel-9-would-you-buy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *