Castlevania در ماه می به بازی بقای خون‌آشام V Rising می‌رود

بازی بقای خون‌آشام V Rising با همکاری رسمی Castlevania، شکارچی خون‌آشام‌ها Simon Belmont و طیف وسیعی از لوازم آرایشی الهام‌گرفته از سری را در اواخر امسال معرفی می‌کند.

همکاری V Rising's Castlevania از دو بخش تشکیل شده است. شکارچی افسانه ای خون آشام Simon Belmont به عنوان یک باس فایت برای همه بازیکنان در بازی پایه در دسترس خواهد بود – هر کسی که بتواند بر زرادخانه مقدس خود غلبه کند و او را شکست دهد، سلاح شلاقی جدید را باز می کند – و همچنین DLC Legacy of Castlevania Premium Pack وجود دارد.

این DLC آرایشی ممتاز به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قلعه‌های خون‌آشامی خود را با دکوری الهام‌گرفته از این سری، از جمله گزینه استفاده از دو تم سریال کلاسیک – که توسط الکساندریا میگووا، آهنگساز V Rising دوباره طراحی شده است – به عنوان موسیقی قلعه تغییر دهند. علاوه بر این، DLC شامل گزینه‌های سفارشی‌سازی شخصیت‌های جدیدی است که از شخصیت‌های آشنای Castlevania الهام گرفته شده است و یک پایه اسکلتی.


Castlevania در ماه می به بازی بقای خون‌آشام V Rising می‌رودتریلر V Rising – Legacy of Castlevania


تیزر همکاری V Rising's Castlevania.

هیچ کلمه ای در مورد قیمت تمام این موارد وجود ندارد (توسعه دهنده Stunlock می گوید که به زودی چیزهای بیشتری برای اشتراک گذاری خواهد داشت. اعلامیه)، اما تاریخ انتشار وجود دارد: Stunlock تایید کرده است که کراس اوور V Rising's Castlevania در کنار نسخه ۱٫۰ بازی PC در ۱۷ می عرضه خواهد شد.

مانند قبلا شرح داده شدنسخه ۱٫۰ V Rising تغییرات و اضافات قابل توجهی را به همراه دارد که در درجه اول بر روی پایان بازی V Rising تمرکز دارد. نسخه PS5 نیز قرار است اواخر امسال عرضه شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/theres-a-castlevania-collaboration-coming-to-vampire-survival-game-v-rising-in-may?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *