تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو فاش شد

تصویری از کاور رسمی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو منتشر شده است که برای اولین‌بار یک لوازم جانبی متعلق به محصول آینده کوپرتینویی‌ها را نشان می‌دهد.

اپل به‌تازگی ۷۰ حق پتنت طراحی جدید در رابطه با هدست واقعیت ترکیبی خود در هنگ کنگ دریافت کرده است. در گزارش وب‌سایت PatentlyApple درباره این پتنت‌ها، تصویری از یک لوازم جانبی مربوط به ویژن پرو وجود دارد که تاکنون به آن اشاره‌ای نشده است. تصاویر پتنت، کاور ویژن پرو را از زوایای مختلفی نشان می‌دهد.

کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو

تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو فاش شد

براساس تصاویر مربوط به این کاور، به‌نظر می‌رسد که طراحی آن با هدست ویژن پرو مطابقت دارد و برای ساخت آن از یک پارچه نرم استفاده شده است تا تمام بخش‌های جلو و کناری هدست را بپوشاند. همچنین این کاور ظاهراً به‌هیچ‌وجه قرار نیست پشت هدست یا سیستم Light Seal آن را بپوشاند، که دلیل آن احتمالاً جلوگیری از خراشیدگی یا وقوع آسیب‌های دیگر برای صفحه نمایش EyeSight هدست باشد. علاوه‌براین، زبانه‌ای در سمت چپ کاور دیده می‌شود تا کاربران به‌راحتی بتوانند آن را از هدست جدا کنند.

جزئیات دیگری که از پتنت‌های اپل به دست آمده است، به تصویری مربوط می‌شود که در آن باتری ویژن پرو به‌همراه یک پورت فرورفته دیده می‌شود. با این وجود می‌توان گفت که تصویر تأیید می‌کند که کابل باتری دستگاه قابل جداشدن است.

اخیراً «مینگ-چی کو»، تحلیلگر محصولات اپل، گفته بود که هدست ویژن پرو، به‌عنوان مهم‌ترین محصول اپل برای سال ۲۰۲۴ هم‌اکنون در فاز تولید انبوه خود قرار دارد و اواخر ژانویه (اوایل بهمن‌ماه) به فروشگاه‌ها می‌رسد. پس از آن، بلومبرگ نیز این موضوع را تأیید کرد و گفت که تولید ویژ‌ن پرو در کارخانه‌های مستقر در چین اپل «با سرعت تمام درحال اجراست» و واحدهای محدودی تا پایان ژانویه برای مشتریان آماده می‌شود و اولین عرضه به خرده‌فروشی‌ها برای ماه فوریه برنامه‌ریزی‌شده‌ است.


منبع: https://digiato.com/gadgets/official-vision-pro-cover-accessory-emerges

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *