چرا امسال گوشی های گوگل و سامسونگ را خریدیم؟

روزهای زیادی تا سال ۲۰۲۳ باقی نمانده است، بنابراین برای تأمل در بخش‌هایی از سال می‌خواهیم با شما شخصی صحبت کنیم. دوست عزیز می خواهیم بدانیم که آیا امسال گوشی جدیدی خریده اید یا خیر. و بعد از اینکه پاسخ دادید – با فرض اینکه “بله” گفتید – می خواهیم بدانیم کدام تلفن و چرا. چرا؟ از آنجا که با نزدیک شدن به پایان یک سال، صحبت کردن در فروشگاه های فناوری همیشه سرگرم کننده خواهد بود، امیدوارم در حالی که ما خنک می شویم و برای سال ۲۰۲۴ آماده می شویم.

من اول میرم!

حتی اگر هنوز تعداد زیادی گوشی را برای این سایت ۱۴ ساله بررسی می کنیم، پس از اتمام کار با آن ها، آنها را پس می فرستیم یا به دستگاه های شخصی که در واقع می خریم منتقل می کنیم. بله، ما هنوز هم اغلب گوشی می خریم، حتی اگر Internet Comment Bro به شما بگوید که ما با دستگاه های رایگان بی پایان خریداری و پرداخت نشده ایم. برای سال ۲۰۲۴، دو گوشی خریدم که بیشتر وقتم را در جیبم می بردند: گلکسی اس ۲۳ (کوچک و معمولی) و پیکسل ۸ پرو.

چرا امسال گوشی های گوگل و سامسونگ را خریدیم؟

Galaxy S23 برای اندازه و باتری

در بیشتر اوایل سال ۲۰۲۳، گلکسی S23 من را برنده شد. اسمش را گذاشتمپادشاه تلفن کوچک“و بعداً گفت که اینطور است”گوشی کوچولوی شاد من“، به دلیل عمر باتری قابل توجه و اندازه باورنکردنی آن. در حالی که در طول سال به سراغ سایر دستگاه‌های بررسی و سپس Pixel 8 Pro رفتم، اکنون وقتی این را تایپ می‌کنم به نوعی دلتنگ آن پسر کوچک هستم. شاید زمان آن رسیده باشد که دوباره از گوشی محبوب سال سامسونگ خود بازدید کنم.

اگر به دنبال یک گوشی کوچک هستید، به خصوص اگر از مرگ پیکسل ۵ ناراحت شده اید، گلکسی اس ۲۳ معمولی بهترین گوشی است. خوب، مگر اینکه بخواهید یک ماه یا بیشتر صبر کنید تا ببینید گلکسی اس ۲۴ چه چیزی در انبار دارد. در واقع، بله، این کار را انجام دهید – فقط صبور باشید و نسل بعدی را دریافت کنید، مگر اینکه S23 به قیمت بسیار پایین و مضحکی در سطح فروش فلش سقوط کند.

پیکسل ۸ پرو خیلی خوبه

گوشی دیگری که امسال مقدار زیادی تغییر روی آن انجام دادم، بزرگترین و چشمگیرترین گوشی گوگل تا به امروز بود. Pixel 8 Pro با گوشه های گردتر و صفحه نمایش تخت بسیار خوب طراحی شده است. این آهنربای اثرانگشت مانند مدل‌های قبلی نیست، در رنگ آبی فوق‌العاده عرضه می‌شود و به نوعی می‌تواند در عین حال که انگشت شمار است، انگشت شمار نباشد.

در حال حاضر در حال استراحت کوتاهی از پیکسل ۸ پرو هستم تا کمی با پیکسل ۸ کوچکتر بازی کنم، اما از قبل می توانم به شما بگویم که دلم برای آن تنگ شده است. Pixel 8 Pro یک گوشی بزرگ است، با این حال تعداد زیادی از جعبه ها و سپس تعدادی را علامت می زند. ما می دانیم که دوربین فوق العاده است، اما صفحه نمایش، عملکرد، نرم افزار، عمر باتری و مجموعه ویژگی ها نیز شگفت انگیز است. و از آنجایی که گوگل به ما می گوید که به بهبود همه چیز با این هوش مصنوعی ادامه خواهد داد، همیشه احساس می شود که ممکن است چیز جدیدی در گوشه و کنار باشد. این احساس بسیار جالبی است که نسبت به گوشی داشته باشید.

تو چطور؟ چی خریدی؟

خوب، حالا نوبت شماست. امسال چی خریدی؟ به ما هم بگو چرا


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/27/did-you-buy-a-new-phone-this-year/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *