تعمیرات اساسی سیستم پیشرفت خودرو Forza Motorsport امروز وارد بازار می شود

توسعه‌دهنده Turn 10 Studios که قبلاً وعده داده بود، سیستم پیشرفت خودرو بحث‌برانگیز Forza Motorsport امروز، ۱۱ مارس، بر روی Xbox Series X/S و PC ارائه می‌شود.

Turn 10 تایید کرد که دوباره سیستم پیشرفت اتومبیل Forza Motorsport را مورد بررسی قرار خواهد داد. در ژانویهبه عنوان بخشی از یک پست بلاگ آشتی جویانه، همچنین نویدبخش بهبود برای تعدادی از حوزه های کلیدی دیگر، از جمله هوش مصنوعی راننده و مقررات مسابقه است.

درایور هوش مصنوعی در پایان همان ماه مورد توجه یک به‌روزرسانی رایگان بزرگ قرار گرفت و اکنون نوبت به پیشرفت خودرو رسیده است. پیشرفت‌های امروزی که به‌عنوان بخشی از آنچه Turn 10 به آن به‌روزرسانی ۶ می‌گوید وارد می‌شوند، تعدادی تنظیمات را انجام می‌دهند که با توانایی بازیکنان برای تجهیز قطعات خودرویی که می‌خواهند بدون توجه به سطح خودرو شروع می‌شود، شروع شود.


تعمیرات اساسی سیستم پیشرفت خودرو Forza Motorsport امروز وارد بازار می شودForza Motorsport – به روز رسانی ۶ نمای کلی


Forza Motorsport – به روز رسانی ۶ نمای کلی.

از زمان به‌روزرسانی امروز، محدودیت‌های سطح بر روی قطعات عملکردی حذف شده‌اند، و همه آن‌ها را در Car Level 1 در دسترس قرار می‌دهند تا بازیکنان بتوانند آن‌ها را به هر ترتیبی که می‌خواهند نصب کنند. “خواه تعویض موتور باشد، چه لاستیک های مسابقه ای یا کیت های بدنه”، نوبت ۱۰ در یادداشت های به روز خود می نویسد“شما این آزادی را خواهید داشت که به روش خود ماشین بسازید.”

علاوه بر این، بازیکنان اکنون می‌توانند از اعتبارات درون بازی برای کسب امتیاز خودرو هنگام خروج از صفحه ارتقا استفاده کنند، با ۴۵۰۰ اعتبار معادل ۵۰۰ امتیاز خودرو. اگر بازیکنان ترجیح می‌دهند اعتبارات خود را ذخیره کنند، همچنان می‌توان مانند قبل از طریق تراز کردن ماشین، امتیازات اتومبیل را برای ارتقاء کسب کرد.

به دور از پیشرفت ماشین، به روز رسانی ۶ شروع یک تور ویژه جدید و همچنین برنامه رویدادهای چند نفره و رقبا را نشان می دهد. همچنین تنظیماتی را در خروجی پیت لین دیتونا انجام می دهد و هشت آهنگ جدید موسیقی را معرفی می کند. یادداشت های پچ کامل موجود در وب سایت Forza.

در مورد مقررات مسابقه – آخرین منطقه بهبود موعود Forza Motorsport – پیچ ۱۰ هنوز چارچوب زمانی برای تکمیل آن کار ارائه نکرده است، فراتر از صحبت در ژانویه، جمع آوری داده های مورد نیاز حداقل “چند ماه” طول می کشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/forza-motorsports-long-awaited-car-progression-overhaul-arrives-today?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *