ساعت بعدی گلکسی سامسونگ می تواند شبیه ساعت اپل باشد

تقریباً یک دهه پیش، سامسونگ و گوگل در کنفرانس Google I/O ما را با باز کردن Gear Live غافلگیر کردند.بررسی ما)، یک ساعت Android Wear برای کمک به راه اندازی این پلتفرم. این همان کنفرانس I/O بود که LG G Watch را دریافت کردیم و اولین نگاهی به Moto 360 اصلی داشتیم. روزهای اولیه بود که Android Wear هنوز Wear OS نداشت و ما نمی‌دانستیم این پلتفرم چگونه در طول زمان تکامل می‌یابد. یا اینکه کدام بازیکنان می آیند و می روند.

Samsung Gear Live زمانی که برای اولین بار معرفی شد، با طراحی مستطیلی خود به اندازه کافی زیبا بود. اما Moto 360 نمایش را دزدیدبه لطف صفحه نمایش دایره ای و طراحی کلی بالاتر. اما ما یک بار دیگر در مورد Gear Live در سال ۲۰۲۴ صحبت می کنیم زیرا سامسونگ ممکن است به دنبال انگیزه طراحی در دستگاه های Galaxy Watch آینده باشد.

طبق یک شایعه خارج از SamMobile، سامسونگ در حال بررسی طراحی مربع شکل برای ساعت های هوشمند آینده است. منابع آنها نشان می دهد که این شرکت است با اشتیاق به دنبال آن هستند، اما مطمئن نیستند که می‌تواند با معرفی گلکسی واچ ۷ آتی یا در تاریخ بعدی نمایش داده شود. ما واقعاً هیچ چیز نمی دانیم، فقط به نظر می رسد که منابع در مورد بازگشت یک گلکسی واچ مربع یا مستطیل هیپ شده اند.

احتمالاً ذهن شما در حال این است که “اوه، پس یک شبیه سازی اپل واچ، عالی” و این عادلانه است! اپل فشار اولیه صنعت ساعت‌های هوشمند را نادیده گرفت که گرایش‌های طراحی آن در استفاده از ساعت‌های دایره‌ای بسیار رایج بود. احساس می‌کنم اکنون مرتباً می‌بینم که اپل به خاطر پایبندی به طراحی مستطیل خود اعتبار می‌دهد، زیرا در واقع اطلاعات را بهتر از نمایشگرهای گرد به نمایش می‌گذارد.

به عنوان کسی که مدتی است واقعاً شیفته یک ساعت گلکسی نشده است، من همه چیز را تغییر می دهم. در واقع، خوشحال می‌شوم که از طرح‌های چهارگوش سامسونگ یا گوگل یا دیگران استقبال کنم تا ببینم آنها با چیزی که فقط یک ساعت هوشمند گرد دیگر نیست، چه کاری می‌توانند انجام دهند.

کنجکاو هستید که آیا با من موافق هستید یا ترجیح می‌دهید که یک دور یا چهار طرح دایره‌ای گلکسی و پیکسل واچ را انتخاب کنیم؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/11/samsung-could-go-back-to-the-square-watch-design/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *