چه اتفاقی برای قهوه ساز Brümachen از Shark Tank فصل ۱۲ افتاد؟

چه اتفاقی برای قهوه ساز Brümachen از Shark Tank فصل ۱۲ افتاد؟

راس اسمیت، اینفلوئنسر TikTok و مهندس عمران Kweku Larbi وارد ضرب المثل “مخزن کوسه” شدند و به دنبال ۱ میلیون دلار برای ۱۰٪ از Brümachen بودند، شرکت آنها حول یک قهوه ساز قابل حمل و غلاف های قهوه زیست تخریب پذیر ساخته شده است. مسیر بسیار ساده بود: Brümachen، که می‌تواند توسط یک آداپتور برق خودرو/درگاه «فندک سیگار» تغذیه شود، فاصله بین دم کردن قهوه و هزینه اضافی برای خرید قهوه تازه دم را پر می‌کند و به شما امکان می‌دهد در حال حرکت دم کنید. فقط به آب و یک غلاف قهوه (مانند یک فنجان Keurig K-Cup) نیاز داشت، آنها گفتند که یک فنجان قهوه را در پنج دقیقه دم می کند. اسمیت و لاربی همچنین اضافه کردند که لاربی یک غلاف زیست تخریب پذیر ساخته است غلاف های پلاستیکی قهوه را از پر کردن محل های دفن زباله جلوگیری کنید.

کوسه ها در ابتدا بر اساس خود محصول، حواشی (۱۲۰ دلار خرده فروشی / ۳۸ دلار برای ساخت) و داستان مهاجر لاربی که غنا را در ۱۷ سالگی ترک کرده بود، جذاب به نظر می رسید. با این حال، دانستن این که تنها فروش تا به امروز به شکل ۴۲۰۰۰ دلار در کیک استارتر (حدود ۶۰۰ دستگاه) بوده است، شور و شوق کوسه ها را کاهش داد. کوین اولری با تشویق مهمان کوسه دانیل لوبتزکی، به دلیل ارزش گذاری شرکت ۱۰ میلیون دلاری، از کارآفرینان انتقاد کرد، که باعث شد اسمیت در رسانه های اجتماعی خود را تبلیغ کند و توضیح دهد که بعد از کیک استارتر وارد کار شده است.

مارک کوبان و رابرت هرجاوک به دلیل پیچیدگی طراحی محصول و ارزش گذاری بیش از حد تند آن را کنار گذاشتند و لوبتزکی، لوری گرینر و اولیری به دلایل مشابه از شرکت کنار کشیدند. ارزش گذاری بسیار بالا به وضوح برای همه کوسه ها، حتی آنهایی که محصول را دوست داشتند، مانعی بود، بنابراین هیچ معامله ای انجام نشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1493527/what-happened-brumachen-portable-coffee-maker-shark-tank-season-12/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *