تقلید مسخره‌آمیز ماریو کارت سیمپسونز نزدیک‌ترین چیزی است که ما به دنباله‌ی Hit & Run داریم.

اکنون ۲۰ سال از انتشار The Simpsons: Hit & Run می گذرد و همچنان بدون دنباله هستیم. با این اوصاف، ما اکنون نگاهی اجمالی به آنچه می‌توانست با یک سکانس تقلید آمیز ماریو کارت در آخرین قسمت از مجموعه انیمیشن داشته باشد، داریم.

قسمت ۱۲ از فصل ۳۵، لیزا یک F1 می‌گیرد، در ۲۵ فوریه پخش شد و لیزا را دنبال می‌کند که در حالی که با اضطراب ناشی از رانندگی خطرناک هومر، به یک بچه‌کارت مسابقه‌ای حرفه‌ای تبدیل می‌شود. در حالی که هومر نگران امنیت لیزا است، یک شب در کابوس می بیند که در آن او، لیزا و تعدادی از کودکان دیگر در حال رانندگی در یک نسخه خارج از کیلتر هستند. ماریو کارت.

لیزا در خط شروع جاده رنگین کمان، با کلاه آبی، سبیل، و لباسش تغییر یافته و شبیه لباس‌های ماریو می‌گوید: «این من هستم، لیزا ماریو». رالف با لباس وزغ، نلسون تبدیل به بوزر و یکی از دوقلوهای مکلبری در نقش پرنسس هلو به او پیوست.

Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass Wave 6
در یوتیوب تماشا کنید

قبل از اینکه میلهاوس در نقش یوشی از کنار او بگذرد، لیزا فریاد می زند: “ووهو! به لطف پدرم، جانم را به خطر می اندازم.” میلهاوس برای مدت طولانی دوام نمی آورد، زیرا او به سرعت توسط یک پوسته خاردار آبی از مسیر خارج می شود. معلوم می شود که مقصر هومر است که اکنون Wario است. پدر و مادر بد من منجر به عذاب تو شده است! هومر با خنده‌ای شوم به لیزا می‌گوید، قبل از پرتاب بمب به سمت لیزا با وایو “وا”.

همانطور که لیزا از جاده رنگین کمان سقوط می کند در حالی که برای زندگی خود فریاد می زند، هومر از کابوس خود بیدار می شود. “این من هستم، واریو، این همه تقصیر من است!” او فریاد می زند و یک “وا!” برای اندازه گیری خوب مطابق با شهر مندر قسمت بعدی، لیزا می گوید که هومر به خاطر رویای خود بیش از حد از او محافظت می کند، که هومر از او می پرسد: “ماریو کارت چیست؟”

این کاملاً دنباله‌ای برای The Simpsons: Hit & Run نیست، اما بهتر از چیزی است که در حال حاضر داریم (که چیزی نیست). را دنباله Hit & Run برای داشتن کشتی های هوایی و هواپیما برنامه ریزی شده بودبه گفته تهیه کننده اجرایی آن جان ملکیور، اما به دلایلی که توسعه دهندگان آن را درک نکردند، کنار گذاشته شد.

با توجه به ویژگی‌های نینتندو خاردار، بعید به نظر می‌رسد که کسی بتواند از تبدیل بازی کوتاه Mario Kart به یک بازی کامل، مانند Macaw45 که توسعه‌دهنده مستقل Macaw45 با آن انجام داد، خلاص شود. دنیای آبی کوین کاستنر از اپیزود The Springfield Files، اما باورش خوب است.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-simpsons-mario-kart-parody-is-the-closest-weve-got-to-a-hit-run-sequel?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *