به گفته طرفداران، بازی Tomb Raider 1-3 در فروشگاه Epic Games Remastered تر شده است

اگر از طریق Tomb Raider 1-3 Remastered در فروشگاه Epic Games بازی می کنید، ممکن است متوجه شوید که این بازی کمی متفاوت از نسخه های دیگر است.

همانطور که توسط Medipack کوچک، نسخه اپیک گیمز استور در مقایسه با سایر پلتفرم ها دارای طیف وسیعی از پیشرفت ها است. به عنوان مثال، سطح نوادا در Tomb Raider 3 به دلیل بافت‌ها و انیمیشن‌های بهتر، به طور کلی «صیقل‌تر» است.

در همین حال، ژست های بیشتری در حالت عکس نسخه فروشگاه Epic Games وجود دارد – در مجموع ۲۱ ژست.

گپ نقدی Tomb Raider 1-3 Remastered با Ian و Aoife.در یوتیوب تماشا کنید

تفاوت های دیگر عبارتند از دانه های برف واقعی تر، سقف های اضافه شده (سوراخ های نور) در سطوح یونان، یک اسکای باکس متفاوت در سطح کولوسئوم و موارد دیگر. Small Medipack اشاره می کند که کنترل های مدرن بازی نیز در نسخه Epic Games “کمی بهتر از سایر پلتفرم ها” به نظر می رسد. آنها گفتند: “دوربین پایدارتر و پاسخگوتر است.”

با این حال، همه چیز در EGS بهتر نیست. به گفته برخی از بازیکنان، دستاوردها در اینجا شکسته شده است. بنابراین، آن وجود دارد. شما می توانید موضوع کامل تفاوت ها را در زیر بررسی کنید.

Eurogamer برای جزئیات بیشتر در مورد تفاوت ها با توسعه دهنده Tomb Raider 1-3 Remastered Aspyr تماس گرفته است. در زمان نگارش این مقاله، آنها را به طور رسمی تایید نکرده است.

Tomb Raider 1-3 Remastered اوایل این ماه وارد بازار شد، زمانی که ما به آن چهار ستاره اهدا کردیم و در عین حال برخی از ویژگی های قدیمی آن را تصدیق کردیم.

“من هنوز این مجموعه را دوست دارم، زیرا با دقت ساخته شده و با عشق به روز شده است، اما همچنین بی دست و پا، آرنج، ناامید کننده و مستعد گیر کردن من است. این مجموعه ای است که درک می کند که Tomb Raider کاملاً یک بازی در مورد کنترل هایش بود، و هنوز هم باید باشد. – حتی اگر کاملاً نداند که چگونه این کار را انجام دهد بررسی بازسازی شده بازی Eurogamer’s Tomb Raider 1-3.

علاوه بر این بازی ها، دو نمایش Tomb Raider نیز در راه است. یکی در آمازون و یکی در نتفلیکس. گفته می شود آمازون همچنین در حال کار بر روی یک فیلم اقتباسی از Tomb Raider است.


منبع: https://www.eurogamer.net/tomb-raider-1-3-remastered-more-polished-on-epic-game-store-fans-say?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *