تقویم رسمی به‌روزرسانی اندروید ۱۴ سامسونگ دارای محصولات است

سامسونگ جلو رفت و یک خبر رسمی منتشر کرد One UI 6 به‌تازگی به‌روزرسانی تقویم برای دارندگان دستگاه در اروپا. با گلکسی اس ۲۳ خط شروع به به روز رسانی را از اینجا در ایالات متحده دریافت کنیدما حداقل می‌خواستیم تخمینی تقریبی برای سایر دارندگان سامسونگ ارائه دهیم که چه زمانی می‌توانند منتظر اندروید ۱۴ باشند. ما می دانیم که کمی بی حوصلگی با چنین چیزهایی آسان است.

طبق تقویم سامسونگ، مجدداً برای اروپا فهرست شده است و هیچ قولی در مورد دقت نمی دهد، پس از دریافت به روز رسانی مجموعه گلکسی S23، اساساً دروازه ها باز می شوند. به بیرون خواهد رفت گلکسی اس ۲۲ خط تولید از ۱۵ نوامبر (این هفته)، Galaxy S23 FE از ۲۰ نوامبر شروع می شود، و همچنین گلکسی زد فلیپ ۴ و Z Fold 4 از امروز در ۱۳ نوامبر شروع می شود.

برای هر کسی که از گلکسی اس ۲۱ فهرست، در تقویم ذکر شده است که این دستگاه‌ها باید از هفته آینده در ۲۰ نوامبر شروع به دریافت اندروید ۱۴ کنند. همچنین تعداد زیادی دستگاه سری گلکسی A در تقویم فهرست شده‌اند که می‌توانید با دنبال کردن پیوند زیر، آن‌ها را بررسی کنید.

موضوع کلی تقویم این است که اکثر (اگر نه همه) گوشی‌های اخیر سامسونگ باید حداکثر تا اواسط دسامبر به‌روزرسانی One UI 6 را داشته باشند، و همه باید بدون مشکل پیش بروند. باز هم، این تاریخ‌ها برای اروپا هستند، اما هیچ اشکالی ندارد که یک ایده تقریبی در مورد انتظارات داشته باشید. طبق تجربه ما، برنامه به روز رسانی ایالات متحده و اروپا خیلی از یکدیگر دور نیست.

// انجمن سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/13/galaxy-owner-in-need-of-android-14-samsungs-update-calendar-provides-insight/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *