تلاش گوگل مپ برای نجات ازدواج با جدیدترین ویژگی

نقشه های گوگل در حال دریافت کنترل بیشتر جدول زمانی، از ذخیره‌های روی دستگاه (و ذخیره‌های ابری رمزگذاری‌شده)، تا توانایی پاک کردن مکان‌های خاص از جدول زمانی شما در صورتی که به طور بالقوه چیزی ارزش حذف داشته باشید.

همانطور که اعلام شد، Timeline به زودی ایجاد و مستقیماً در تلفن هوشمند شما ذخیره می شود. همانطور که ممکن است بدانید یا ندانید، تایم لاین به طور پیش‌فرض خاموش است، بنابراین کاربران باید آن را فعال کنند (تاریخچه موقعیت مکانی)، اما اگر این کار را انجام دهند، می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند از خط زمانی خود در فضای ابری با رمزگذاری نسخه پشتیبان تهیه کنند یا خیر. علاوه بر این، گوگل کنترل های حذف خودکار بیشتری را ارائه می دهد و محدودیت ۱۸ ماهه قبلی را حذف می کند.

برای کسانی که برنامه‌ریزی می‌کنند مهمانی‌های غافلگیرکننده یا وارد فعالیت‌های جادوگرانه شوند، توانایی حذف مکان‌های خاص از جدول زمانی شما نیز به زودی ارائه می‌شود. همانطور که Google توضیح می‌دهد، “مثلاً در حال برنامه‌ریزی یک جشن تولد غافلگیرکننده هستید، و برای برداشتن کیک مسیرهایی به نانوایی نزدیک دریافت می‌کنید. به‌زودی، می‌توانید تمام فعالیت‌های اخیر خود را در Maps مربوط به نانوایی به صورت یکجا ببینید. مکان مرکزی است و به راحتی جستجوها، مسیرها، بازدیدها و اشتراک‌گذاری‌های خود را تنها با چند ضربه حذف کنید.”

اوهوم، حتما گوگل. متشکرم.

کنترل های جدید نقطه آبی نیز ورودی هستند. پس از به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند روی نقطه آبی (شما) در Maps ضربه بزنند تا به تنظیمات تاریخچه موقعیت مکانی و جدول زمانی دسترسی پیدا کنند و یافتن همه موارد جدید آسان‌تر می‌شود.

گوگل شروع به عرضه این موارد جدید در طول سال آینده کرده است. به آرامی اما با اطمینان.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/13/google-maps-getting-on-device-timeline-saves-ability-to-scrub-whereabouts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *