چین قصد دارد بازی سانسور خود را برای هدف قرار دادن ویدیوهای هوش مصنوعی و "بدبینی"

سازمان بدنام سانسور چین از طرح های جدیدی برای تقویت سانسور اینترنت در این کشور خبر داد. ساوت چاینا مورنینگ پست گزارش داد.

به نظر می رسد این بار ویدئوهای کوتاه هدف اصلی هستند، به ویژه آنهایی که افراط گرایی و برای اولین بار محتوای بدبینانه را گسترش می دهند. مواد ویدئویی تولید شده با استفاده از هوش مصنوعی نیز ممنوع خواهد شد.

این دستورالعمل های جدید به عنوان آخرین تلاش برای محدود کردن و کنترل بیشتر اینترنت در داخل مرزهای کشور ارائه شده است. در نتیجه، ما انتظار داریم که قابل اعتماد باشد VPN چین خدمات برای بازدیدکنندگان و شهروندانی که مایلند به طور ایمن به وب گسترده باز دسترسی داشته باشند، به یک ضرورت بزرگتر تبدیل خواهد شد.

سانسور چین: اهداف اصلی

از سال ۲۰۲۰، بالاترین نهاد سانسور کشور، اداره فضای سایبری چین، به طور مرتب فهرست مطالب را برای سانسور در داخل کشور به روز می کند. همانطور که گفته شد، کمپین امسال “Qing Lang” (به معنای واضح و روشن) موضعی قوی در برابر ویدیوهای کوتاه داشت.

با وجود اینکه یک نرم افزار توسعه یافته چینی است، برنامه محبوب اشتراک‌گذاری ویدیو TikTok در چین ممنوع است. با این حال، سانسورها قصد دارند مشابه چینی آن، Douyin، و دیگر پلتفرم‌هایی را که ویدیوهای کوتاه به طور گسترده به اشتراک گذاشته می‌شوند، از جمله WeChat و Weibo هدف قرار دهند.

SCMP فاش کرد که سازمان دیده بان به طور خاص تعهد خود را به سرکوب سازندگانی که “داستان هایی درباره اقلیت های اجتماعی برای جلب همدردی عمومی” و همچنین “توطئه های جعلی و گسترش وحشت” می سازند، ابراز کرد.

میدونی؟

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، سانسورچیان چین در مجموع این اطراف را حذف یا مسدود کرده اند ۱٫۳۵ میلیارد حساب آنلاین، ۷۶ میلیون پیام غیرقانونی یا نادرستو ۱۰۵۰۰ وب سایت به عنوان یک نتیجه از کمپین سرکوب چینگ لانگ بین سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲٫

در حالی که افراط گرایی و به اصطلاح “ارزش های نادرست” مانند پول، تاریخ و روابط نژادی از مدت ها قبل جزو اهداف سانسورچی بوده اند، این اولین باری است که محتوای ترویج کننده “بدبینی” گنجانده می شود. به نظر می رسد این تاکتیک جدید با مبارزه مستمر این کشور برای بهبود اقتصادی پس از همه گیری کووید-۱۹ مرتبط است.

یکی دیگر از موارد جدید در لیست سیاه ویدیوهای مبتنی بر هوش مصنوعی است. سازمان دیده بان قصد دارد ویدیوهای کوتاهی را که محتوا را دستکاری می کنند و به طور غیرقانونی از صداها یا چهره های دیگران استفاده می کنند، ممنوع کند.

یافتن راهی برای مقابله با تهدیدات محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، به ویژه کلاهبرداری های صوتی و تصویریبدون شک یک چالش بزرگ و اولویت برای بسیاری از رهبران کشور در سال ۲۰۲۴ است.

در ماه جولای، چین مجموعه ای از دستورالعمل ها را پیشنهاد کرد برای نرم افزارهای مولد هوش مصنوعی و مدل های زبان بزرگ برای به حداقل رساندن خطرات آنها. کمیسیون اتحادیه اروپا به تازگی مذاکرات نهایی را برای قانون هوش مصنوعی به پایان رسانده است، که احتمالاً به استاندارد جدید در سراسر کشورهای غربی تبدیل خواهد شد.

چگونه یک VPN می تواند کمک کند

کوتاه برای شبکه خصوصی مجازیVPN یک ابزار امنیتی است که از حریم خصوصی و ناشناس بودن شما محافظت می کند و در عین حال به شما امکان می دهد از محدودیت های شدید اینترنت و سانسور دور بزنید.

چگونه؟ هر بار که به نرم افزار متصل می شوید، باید یکی از سرورهای موجود را انتخاب کنید بهترین VPN خدمات طیف گسترده ای از مکان های سریع و امن را در سراسر جهان ارائه می دهند. واقعی شما آدرس آی پی مخفی است به طوری که ISP شما فریب خورده و فکر می کند که شما در کشور دیگری قرار دارید، بسته به اینکه سرور انتخابی شما در کجا مستقر است.

سپس یک VPN به شما امکان می‌دهد به وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی که در کشور شما در دسترس نیستند دسترسی داشته باشید—و برخی از VPN‌ها می‌توانند فایروال بدنام بزرگ در چین را دور بزنند. با این حال، یک VPN نمی تواند به شما کمک کند به محتوایی دسترسی پیدا کنید که مقامات یک پلت فرم خاص را حذف کرده یا از اشتراک گذاری آن منع کرده اند.

نمودار Top10VPN که بیشترین روش های سانسور مورد استفاده در کشورهایی را نشان می دهد که اغلب دسترسی به وب سایت های VPN را مسدود می کنند.

خرابی به مواردی اشاره دارد که رصدخانه باز برای تداخل شبکه (OONI) قادر به تعیین خودکار علت تداخل نیست. (اعتبار تصویر: Top10VPN)

همچنین لازم به ذکر است که مقامات چینی به شدت استفاده از VPN را تنظیم می کنند و در عین حال سخت تلاش می کنند تا تاکتیک های جدید و موثری را پیدا کنند. مسدود کردن VPN.

چین به عنوان بزرگترین متخلف در سراسر جهان در صدر فهرست قرار گرفت سانسور VPN بین ژانویه و می امسال در واقع، مقامات وب سایت های ارائه دهندگان را بیش از هشت برابر (۸۱۲٪) بیشتر از میانگین جهانی ۸٪ مسدود می کنند.

به همین دلیل است که هنگام انتخاب ارائه دهنده VPN باید مراقب باشید. اجرای خدمات تکنولوژی مبهم سازیبه عنوان مثال، کمتر در برابر چنین حملاتی آسیب پذیر هستند.

ما همچنین پیشنهاد می کنیم چندین برنامه را دانلود کنید تا در صورت مسدود شدن آنها از یکی به دیگری پرش کنید. ما را بررسی کنید بهترین VPN های رایگان صفحه ای برای انتخاب موارد رایگان ایمن تر در بازار و همچنین راهنمای به روز شده ما در مورد بهترین VPN های کار برای چین.

ابزارهای کمتر شناخته شده، مانند ابزارهایی که به تازگی راه اندازی شده اند طوفان برف یا فانوسهمچنین راه‌های مؤثری برای اتصال مجدد یک وب پراکنده و دسترسی به تمام محتوایی که می‌خواهید، بدون محدودیت هستند.


منبع: https://www.techradar.com/computing/cyber-security/china-plans-to-boost-up-its-censorship-game-to-target-ai-videos-and-pessimism

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *